🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11867.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

درآمد فاکسکان با رشد ۲۰ درصدی در فصل دوم ۲۰۲۱ به ۴۸.۷ میلیارد دلار رسید

افزایش تقاضا برای آیفون و سایر دستگاه‌های الکترونیکی روزهای خوبی را برای فاکسکان رقم زد و باعث شد درآمد این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه ...

افزایش تقاضا برای آیفون و سایر دستگاه‌های الکترونیکی روزهای خوبی را برای فاکسکان رقم زد و باعث شد درآمد این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ با رشد ۲۰ درصدی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۴۸.۷ میلیارد دلار برسد.

فاکسکان در سه ماهه اول سال جاری میلادی نیز درآمد خوبی را از آن - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - خود - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - کرد و با رشد ۴۴ درصدی نسبت به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - مدت مشابه سال ۲۰۲۰ توانست درآمد ۴۷ میلیارد دلاری را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - در کارنامه خود ثبت کند.

فاکسکان بزرگ‌ترین تولیدکننده زنجیره تامین اپل است که در حال حاضر آیفون ۱۲ را مونتاژ می‌کند و توانست در سه ماهه اول سال جاری میلادی به سودی بالغ بر یک میلیارد دلار دست پیدا کند که رقمی بالاتر از همه پیش‌بینی‌های فعالان بازار بود.

یکی از دلایل افزایش درآمد این شرکت به شرایط همه‌گیری کرونا و افزایش تقاضا برای خرید دستگاه‌های الکترونیکی مربوط می‌شود. کاربران به دستگاه‌های مختلفی از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - جمله گوشی‌های آیفون و سایر تجهیزات الکترونیکی برای شرایط قرنطینه و دورکاری بیش از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - پیش نیاز دارند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان

همین نیاز باعث شده که تقاضا بالاتر رفته و به افزایش درآمد فاکسکان کمک کند. البته گفتنی است این شرکت به دلیل کمبود جهانی تراشه، همچون بسیاری از شرکت‌های مطرح بازار با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

بحران کمبود تراشه که از چند ماه پیش به وضوح روی بازارهای مختلف وابسته به آن سایه انداخته، این روزها در بدترین شرایط خود قرار دارد و مهمترین خروجی آن کمبود تجهیزات و افزایش قیمت‌هاست.

در حال حاضر این شرکت کماکان با مشکل تامین قطعات تراشه روبرو است. گفته می‌شود این مشکل می‌تواند بر درآمد فاکسکان تا سال ۲۰۲۲ تاثیر منفی بگذارد.

این شرکت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - با جذب نیروهای جدیدی در خط تولید به دنبال تامین سفارشات و آماده شدن برای تولید بیشتر است. پیشتر فاکسکان به نیروهای جدیدش - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اصفهان استان اصفهان - وعده داده بود که در صورت تداوم حضور در خط تولید این کمپانی می‌توانند از مزایای تقریبا هزار دلاری بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone