تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30135.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

واناکرای در صدها هزار سیستم کمین کرده است

برخلاف تصور برخی باج افزار واناکرای از بین نرفته و در ۱۹۴ کشور جهان به فاز کمین وارد شده است. یک و نیم سال پس از ظهور ویرانگر واناکرای هنوز هم تهدیدات آن برای صدها هزار ...

برخلاف تصور برخی باج افزار واناکرای از بین نرفته و در ۱۹۴ کشور جهان به فاز کمین وارد شده است.

یک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - و نیم سال پس از ظهور ویرانگر واناکرای هنوز هم تهدیدات آن برای صدها هزار کامپیوتر از بین نرفته و بر اساس داده های جدید هر لحظه امکان فعال شدن آن در سیستم های آلوده وجود دارد.

این بدافزار که صدها هزار سیستم را آلوده کرده و از این راه ثروت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - سرشاری را نصیب - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - توسعه دهندگانش کرد به لطف یک کلید غیرفعال شده که توسط کارشناسان موسسه «کیپاتس لاجیک» پیاده شده بود. این کلید در واقع دامنه ای اینترنتی است که پس از ثبت شدن آن بدافزار وارد فاز خاموشی شده است.

با این حال واناکرای به صورت مرتب به این آدرس پینگ می کند و تا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - زمانی که دامنه مذکور فعال باشد بدافزار فایل ها را رمزنگاری نمی کند اما اگر سایت از دسترس خارج شود، فعالیت واناکرای از سر گرفته می شود.

کمپانی مذکور هاست دامنه را برعهده سیستم جهانی رایانش ابری Cloudflare قرار داده که بین بازدید کننده و  سایت مثل یک پراکسی معکوس عمل کرده و در عین افزایش سرعت بارگذاری احتمال حملات DDoS را کاهش می دهد. Cloudflare امکان دسترسی کیپاتس لاجیک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - به معیارهای مختلفی از این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - دامنه را فراهم کرده که اخیرا برخی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - آنها در توییتر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - منتشر شده اند.

بر این اساس در طول هفته گذشته دامنه مورد بحث بیش از ۱۷ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - میلیون پینگ از ۶۳۰ هزار IP  منحصر به فرد دریافت کرده که در ۱۹۴ کشور مختلف قرار داشته اند. بیشترین ورودی ها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - از چین، اندونزی و ویتنام ثبت شده و حدود نصف دیگری از این ترافیک به مناطق دیگر مربوط می شود.

فعالیت این دامنه در روزهای کاری نسبت به آخر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - هفته بیشتر می شود و بنابرین هدف هکرها بیشتر کمپانی ها و سازمان بوده اند تا کاربران عادی. دلیل این مساله هم به احتمال بیشتر پرداخت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - باج از سوی شرکت ها برمی‌گردد .

کیپاتکس لاجیک برای مقابله با واناکرای ابزاری به نام TellTale را توسعه داده که قابلیت شناسایی بدافزارهای بسیاری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بندرترکمن استان گلستان - را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone