🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28612.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ یورش اکشن‌های آفلاین

در حالی که چند روز پیش ناراحت این بودیم که چرا بازی های اکشن آفلاین این‌قدر کمیاب شده‌اند، در چند ساعت گذشته سه بازی معروف از این سبک به دیوایس‌های اندرویدی آمدند که دو تا ...

در حالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - چند روز پیش ناراحت این بودیم که چرا بازی های اکشن آفلاین این‌قدر کمیاب شده‌اند، در چند ساعت گذشته سه بازی معروف از این سبک به دیوایس‌های اندرویدی آمدند که دو تا آن‌ها قبلا در انحصار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - آی‌دیوایس‌ها بودند. اما پیش از بررسی بهترین‌های این هفته، بیایید ابتدا نگاهی به مهمترین اخبار هفت روز گذشته بیاندازیم.

اول از همه نسخه اندروید گرید اتو اسپورت (Grid Autosport) که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های موبایل امسال به‌شمار می‌رود؛ ثبت نام بتای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - بخش چند نفره بازی آغاز شده و با وجود اینکه در حال حاضر ظرفیت خالی دیگری وجود ندارد ولی نکته مهم‌تر، حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه این نسخه است.

سیستم پیشنهاد شده اندروید ۸ یا بالاتر، رم ۴ و اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و اگر این مشخصات تا زمان انتشار نسخه نهایی دست نخورده باقی بمانند تنها دیوایس‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - قدرتمند قابلیت اجرای بازی را خواهند داشت. البته گرید اتو اسپورت یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - از بهترین بازی های گرافیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - iOS است و این مسئله که بازی فقط از سخت‌افزارهای اندرویدی قدرتمند پشتیبانی کند، اتفاق غیرمنتظره‌ای نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

این از گرید اتو اسپورت اندروید، دومین و آخرین خبر هفت سنگ امروز مربوط به کال آو دیوتی موبایل است؛ عنوانی که با توجه به شایعات قرار بود ماه پیش به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - انتشار برسد اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - اینگونه نشد. دیروز اکانت توییتر Call of Duty News تایید کرد که پیش از ۱۰ میلیون نفر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - تاکنون پیش ثبت‌نام بازی در گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - پلی را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - انجام داده‌اند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس -

با توجه به اینکه کاربران چینی در این آمار لحاظ نشده‌اند، رقم خیلی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - بزرگی برای یک بازی گوشی به‌حساب می‌آید و مشخصا تنسنت و اکتیویژن امیدوار هستند تا کال آو دیوتی موبایل بتواند موفقیت‌هایی که پابجی موبایل در سال گذشته به دست آورد را دوباره تکرار کند. هنوز اطلاعات رسمی مبنی بر تاریخ انتشار بازی در دسترس نیست.

Grimvalor

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آفلاین است

Grimvalor در تعریفی کلی «دارک سولزترین بازی غیر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - دارک سولزی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - موبایل» است. بازی سختی هدفمند دارک سولز را به ارث برده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - در بعضی قسمت‌هایش مخاطب را یاد این اثر نقش آفرینی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - معروف می‌اندازد اما با یک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - گیم‌پلی سرعتی‌تر، دوربینی مناسب با گوشی و استفاده از المان‌های هک اند اسلش (Hack and Slash) - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - همزمان که ادای دینی به دارک سولز کرده، توانسته تجربه‌ای متفاوت به‌وجود بیاورد.

GrimValor با میانگین امتیازی ۴.۹ از ۵ یکی از پرامتیازترین بازی‌های اپ استور به‌شمار می‌رود

بازی در قلمرویی با نام Vallaris اتفاق می‌افتد، مکانی که به‌خاطر بلندپروازی‌های پادشاهش به مرز نابودی رفت و مردمش تبدیل به هیولاهایی خطرناک شدند؛ برای نسل‌ها Vallaris از دنیای بیرونی جدا شده بود اما طی اتفافی، نفرین این قلمرو به خارج از مرزهایش می‌رسد. بنابراین به بازیکن ماموریتی داده می‌شود تا از پشت پرده این اتفاقات سر در بیاورد.

برای اتمام این ماموریت هم باید هر منطقه دشمنان را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - شکست بدهید. بازی کنترل خیلی ساده‌ای دارد و با وجود اینکه می‌توان حرکت‌های زیادی انجام داد اما سازنده به خوبی توانسته این گستردگی سیستم مبارزات را در قالب صفحات لمسی پیاده کند؛ با دکمه‌های سمت راست می‌توانید بپرید، لیز بخورید و شمشیر بزنید و دکمه‌های سمت چپ نیز برای حرکت شخصیت اصلی کاربرد دارند.

Grimvalor سال - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - گذشته به iOS آمد - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - و بالاخره در این هفته شاهد انتشار این اثر تحسین شده برای اندروید هم بودیم. البته روی اندروید تنها بخش اول بازی رایگان بوده (که حدود یک تا دو ساعت طول می‌کشد) و برای تجربه چهار بخش بعدی باید ۶.۹۹ دلار بپردازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

Grimvalor

سازنده: Direlight قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - عامل: iOS و اندروید حجم: 709.2 / 602 مگابایت زبان:

Tesla Vs Lovecraft

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آفلاین است

Grimvalor اثر پیشنهادی این هفته است اما برای بازیکن‌هایی که به شمشیرزنی و فضای فانتزی شبیه به دارک سولز علاقه ندارند و به‌دنبال تجربه‌ای سرراست‌تر و همچنان سرعتی هستند، Tesla Vs Lovecraft گزینه بهتری خواهد بود؛ Tesla Vs Lovecraft شوتم آپی است که این بار در زمین جریان دارد.

به همان اندازه شلوغ، پر زد و خورد، متنوع و خوش ریتم که لحظه‌ای مخاطب را از تب و تاب نمی‌اندازد. داستان بازی از این قرار است که در آستانه بزرگترین اختراع نیکولا تسلا، آزمایشگاه او توسط موجوداتی اهریمنی از بین می‌رود. حالا در نقش تسلا و با اسلحه‌های عجیب و غریبی که او دارد باید به سراغ این هیولاها رفته و آن‌ها را نابود کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

Tesla vs Lovecraft

سازنده: 10tons Ltd قیمت: 8.99 - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 260.3 / 171.74 مگابایت زبان:

Dead Rain 2

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آفلاین است

بین کلیشه‌های آخرالزمانی گوشی، قسمت دوم «باران مرگ» (Dead Rain 2: - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - Tree Virus) اگرچه خودش داستان آن‌چنان خوبی ندارد ولی حداقل به‌خاطر گیم‌پلی و گرافیک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - منحصر به فردش می‌تواند یک تجربه متفاوت از دنیایی پسا آخرالزمان را به‌تصویر بکشد. Dead Rain 2 اکشنی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - ساید اسکرولینگ است.

مشابه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - تمام بازی‌های این سبک کاراکتر داستان تنها می‌تواند به سمت عقب یا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - جلو حرکت کند و هر مرحله هم با اسلحه‌هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - باید دشمنان را از سر راه بردارد. اما چیزی که گیم‌پلی سری Dead Rain را متفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - با عناوین مشابه کرده، تعقیب گریزهای زامبی‌محور است که ترکیبش با یک گیم‌پلی روان و اتمسفری گیرا باعث شده بازی حس بودن در دنیایی آخرالزمانی را بیشتر برای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - مخاطب تداعی کند.

طی یک مرحله ممکن است بارها با گروه زیادی از انسان‌های زامبی شکل روبه‌رو شوید. بنابراین چاره‌ای ندارید جز اینکه بدوید و در همین لحظه فرار، سعی کنید آن‌ها را پشت سر بگذارید. این دویدن، هجوم زامبی‌ها به سمت شما و شلیک همزمان به سمت‌شان به‌قدری خوب از آب درآمده که با وجود کوتاهی مرحله‌ها و روند تکراری بعضی از آن‌ها، باز به تجربه‌تان ادامه می‌دهید؛ حداقل برای یکی دو ساعت.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

DEAD RAIN 2 : Tree Virus

سازنده: Tiny Devbox قیمت: رایگان با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - اندروید حجم: 418.2 / 76.63 مگابایت زبان:

Golf Blitz

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

  • بازی آنلاین است

سوپر استیکمن گلف (Super Stickman Golf) یکی معروف‌ترین مجموعه‌های گلف موبایل است که تمامی قسمت‌هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - بازخوردهای مثبت منتقدین و بازیکن‌ها مواجه شدند. Golf Blitz به عنوان یک نسخه فرعی از این مجموعه، دو تفاوت مهم با نسخه‌های قبلی دارد؛ تمرکز روی بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - آنلاین و حضور قدرت‌های مختلف.

در Golf Blitz چند بازیکن به‌صورت همزمان با یکدیگر مسابقه می‌دهند و هر کسی که بتواند زودتر توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده خواهد شد. در این میان می‌توان از قدرت‌های مختلفی هم کمک گرفت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر داراب استان فارس - تا پرتاب‌های بهتری داشت. Golf Blitz در همین مدت کوتاه توانست برچسب «منتخبین ادیتور» اپ استور را به دست بیاورد، با این حال متاسفانه بازی برای آی‌پی‌های ایرانی در دسترس نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

Golf Blitz

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 116.8 / 81 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone