🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31550.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۱۰ احتمالا با چیپستی قوی‌تر از اگزینوس ۹۸۲۰ از راه می‌رسد

غول های فناوری نظیر سامسونگ، اپل و هواوی معمولا سالانه یک چیپست قدرتمند را به عنوان پرچمدار معرفی کرده و در بهترین موبایل های خود به کار می گیرند که برای سامسونگ به معنی مجهز ...

غول های فناوری نظیر سامسونگ، اپل و هواوی معمولا سالانه یک چیپست قدرتمند را به عنوان پرچمدار معرفی کرده و در بهترین موبایل های خود به کار می گیرند که برای سامسونگ به معنی مجهز شدن سری های گلکسی اس و نوت است؛ اما به نظر می رسد کمپانی کره ای امسال رویکرد جذاب تری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاندیز استان خراسان - را در پیش می گیرد.

در حالی که فقط دو ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاندیز استان خراسان - از معرفی چیپست قدرتمند اگزینوس ۹۸۲۰ می گذرد و هنوز در هیچ موبایلی به کار برده نشده Ice Universe، افشاگر سرشناس حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاندیز استان خراسان - فناوری خبر هایی در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاندیز استان خراسان - نسل بعد آن را منتشر کرده است. بر این اساس سامسونگ احتمالا در نیمه دوم ۲۰۱۹ چیپست جدیدی به نام ۹۸۲۵ را معرفی خواهد کرد.

شماره مدل چیپست های پرچمدار سامسونگ معمولا به صورت ده تایی افزایش پیدا می کند اما با توجه به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاندیز استان خراسان - نام خاص این محصول می توان تصور کرد که اگزینوس ۹۸۲۵ در واقع مدل به روز شده  پرچمدار فعلی خواهد بود.تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شاندیز استان خراسان

در صورتی که این گمانه زنی در ست از آب درآید بعید نیست شاهد راه یافتن آن به گلکسی نوت ۱۰ باشیم؛ به عبارت دیگر سامسونگ برخلاف روند سال های گذشته این دو موبایل را به تراشه های یکسان مجهز نخواهد کرد.

اگزینوس ۹۸۲۰ با استفاده از فرایند ۸ نانومتری تولید شده که در مقایسه با فرایند ۱۰ نانومتری ۱۰ درصد انرژی کمتری مصرف می کند. این تراشه از معماری سه خوشه ای با نسل چهارم هسته های پردازنده سفارشی، پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP12 و  واحد پردازش عصبی (NPU) بهره می برد. اگزینوس ۹۸۲۵ احتمالا تنها از نظر سرعت کلاک با این مدل فرق خواهد کرد هرچند بعید نیست عنوان اولین چیپست موبایل ۷ نانومتری سامسونگ را نیز از آن خود کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone