🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31562.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اعمال محدودیت در فوروارد کردن پیام‌ها؛ قدم بزرگ واتساپ برای مبارزه با اخبار دروغ

این روزها انتشار اخبار دروغ در شبکه‌های اجتماعی کوچک و بزرگ دنیا، به معضلی اساسی تبدیل شده. طبیعتا پیام‌رسانی مثل واتس اپ هم با میزبانی از یک میلیارد کاربر، در زمینه مبارزه با این اخبار ...

این روزها انتشار اخبار دروغ در شبکه‌های اجتماعی کوچک و بزرگ دنیا، به معضلی اساسی تبدیل شده. طبیعتا پیام‌رسانی مثل واتس اپ هم با میزبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - از یک میلیارد کاربر، در زمینه مبارزه با این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - اخبار با سخت‌ترین و حساس‌ترین شرایط روبروست.

شش ماه پیش بود که تیم سازنده این اپلیکیشن، با توجه به این شرایط تدبیر جالبی برای جلوگیری از نشر اکاذیب و اخبار دروغ در این پلتفرم اندیشیدند: این که برای فوروارد کردن بعضی پیام‌ها، محدودیت بگذارند.

این محدودیت که از شش ماه پیش تا امروز برای گروه کوچکی از کاربران آزمایش می‌شد، اجازه نمی‌داد که هر کاربر یک پیام را برای بیشتر از 5 نفر فوروارد کند. در آن زمان دلیل اعمال این محدودیت، جلوگیری از افزایش تنش‌های سیاسی در کشور هندوستان اعلام شده بود اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - واتس اپ تصمیم گرفت که این رویه را برای همیشه ادامه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - بدهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی

به گزارش CNBC، واتس اپ محدودیت فوروارد کردن پیام‌ها را از ساعاتی پیش برای کلیه کاربرانش از سراسر دنیا اعمال کرده است. در این گزارش آمده که تست این محدودیت در کشور هندوستان، با موفقیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - همراه بوده و توانسته میزان پیام‌های فوروارد شده (که ممکن است شامل شایعات و اخبار دروغ باشند) را میان کاربران ساکن این کشور به میزان قابل توجهی کاهش بدهد.

شایان ذکر است که در شرایط قبلی و زمانی که محدودیتی برای فوروارد کردن پیام‌ها وجود نداشت، صدها تن - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - از مردم هندوستان قربانی شایعات - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - و اکاذیبی شدند که در این پلتفرم برایشان ارسال می‌شد. طبق گزارش منابع خبری، تنش‌های هندوستان در سال‌های 2017 و 2018 نه تنها باعث مجروح شدن تعدادی از ساکنان این کشور شد بلکه این شرایط بحرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر فراهان استان مرکزی - ده‌ها تن کشته نیز بر جای گذاشت.

در انتها اشاره به این نکته بد نیست که اعمال محدودیت فوروارد برای هر پیام، چندان محدودیت بزرگ و آزاردهنده‌ای نیست. نباید فراموش کنید که گروه‌های واتس اپ گنجایش 256 نفر عضو دارند و این در تئوری بدان معناست که اگر پیامی را در هر گروه فوروارد کنید، می‌تواند عملا به 1280 نفر دیگر فوروارد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone