🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31555.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 سامسونگ احتمالاً به نمایشگر دوم شفاف مجهز می‌شود

پتنت جدید سامسونگ نشان می‌دهد این شرکت کره ای سعی کرده در تلفن‌های هوشمندش به جای قرار دادن حفره‌ای روی موبایل، از نمایشگر دوم شفاف استفاده کند. بدین ترتیب دیگر نیازی به قرار دادن دوربین سلفی ...

پتنت جدید سامسونگ نشان می‌دهد این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - شرکت کره ای سعی کرده در تلفن‌های هوشمندش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - به جای قرار دادن حفره‌ای روی موبایل، از نمایشگر دوم شفاف استفاده کند. بدین ترتیب دیگر نیازی به قرار دادن دوربین سلفی روی گوشی نخواهد بود و کاربر می‌تواند با استفاده از دوربین اصلی به همراه نمایشگر دوم شفاف از خود سلفی بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان

این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای تولید پرچمداران بعدی خود سراغ فناوری یاد شده برود و یک نمایشگر دوم شفاف در بدنه‌ی پشتی موبایل قرار دهد.

این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - پتنت اسفندماه سال ۱۳۹۵ در سازمان - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - جهانی مالکیت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - فکری ثبت شده اما هفته پیش جزئیاتی از ان منتشر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان

در این پتنت سامسونگ به نمایشکر‌های شفافی اشاره می‌کند که قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - است به گوشی‌ها اضافه شود. در واقع این صفحه نمایش‌ها، نمایشگر‌هایی هستند که روی آنها یک لایه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - محافظ به عنوان پوشش قرار می‌گیرد.

این نمایشگرها تا زمانی که لازم نباشد شفاف خواهند ماند و تا نور آنها، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - تاثیر منفی در عملکرد کلی موبایل نگذارد. البته این صفحه نمابش دوم مسلماً قادر نخواهد بود تصاویری با کیفیتی و رزولوشن بالا را - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - نمایش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان

بدین ترتیب مشکل قرار دادن سنسور‌های گوناگون روی گوش حل می‌شود. جدیداً تولیدکنندگان مختلف تلفن های هوشمند سعی می‌کنند تمامی سنسور‌های مختلف را - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - از روی گوشی حفظ کنند و روش‌های متفاوتی برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - هدف در نظر گرفته‌اند.

برای مثال می‌توان به تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد که تقریباً سنسور اثر انگشت را از روی گوشی‌ها حذف نموده است. استفاده از نمایشگر دوم موجب می‌شود کمپانی کره ای دیگر هزینه زیادی صرف تولید دوربین سلفی آنچنانی نکند و روی ساخت دوربین اصلی تمرکز نماید.

با این وجود سامسونگ چند وقتی سراغ پنل نمایشگر Infinity-O می‌رود اما منابعی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - آگاه مدعی شده‌اند که شرکت کره‌ای آنچنان از تعبیه حفره روی گوشه‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر کردکوی استان گلستان - تلفن‌های هوشمندش راضی نیست و احتمال دارد برای پرچمدار بعدی‌اش یعنی گلکسی اس 10 از نمایشگر دوم شفاف استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone