🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31558.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک: روزانه یک میلیون پروفایل جعلی مسدود می‌کنیم

مدیر عملیاتی فیسبوک «شریل سندبرگ» هفته‌ی گذشته سعی کرد بار دیگر آبروی رفته‌ی این شبکه اجتماعی بازگرداند و به کاربران اطمینان خاطر دهد که فیسبوک بالاخره از اشتباهاتش درس گرفته است. برای مثال اکنون این ...

مدیر عملیاتی فیسبوک «شریل سندبرگ» هفته‌ی گذشته سعی کرد بار دیگر آبروی رفته‌ی این شبکه اجتماعی بازگرداند و به کاربران اطمینان خاطر دهد که فیسبوک بالاخره از اشتباهاتش درس گرفته است. برای - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - مثال اکنون این شبکه اجتماعی روزانه یک میلیون پروفایل جعلی مسدود می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان

سندبرگ طی صحبت‌هایش در کنفرانس سالانه DLD مونیخ آلمان اعلام کرد که فیسبوک ۷.۵ میلیون دلار به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - تشکیل موسسه نظارت بر اخلاقیات هوش مصنوعی کمک مالی کرده است. همچنین این کمپانی به همکاری با دولت آلمان پرداخته تا امنیت اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - انتخابات این کشور را فراهم کند.

او طی صحبت‌هایش مدعی شد فیسبوک سعی دارد که رویای دنیا و اینترنتی باز و مرتبط را در سر می‌پروراند اما بسیاری تهمت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - زیادی به این شرکت می‌زنند و سعی دارند وجه‌ی غلطی از ما به مخاطب نشان دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان

به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - گفته‌ی وی در این میان هکر‌ها برای نفع شخصی و دولت‌ها برای مبرا کردن اتهامات وارده و دولتمردانی که سعی دارند مردم را ساکت یا کنترل کنند همواره به فیسبوک حمله می‌کنند.

با این وجود به باور او اصل اول این شبکه اجتماعی بر پایه‌ی اعتماد نهادینه شده و فیسبوک باید در برابر این حملات ایستادگی کرده تا اطمینان خاطر کاربران را فراهم کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان

در ادامه‌ او اعلام کرد که فیسبوک روی ۵ امر مهم تمرکز کرده تا هر چه سریعتر اعتبار این شبکه اجتماعی را بازگرداند؛

  • امنیت: شمار نیروی‌های این بخش نسبت به سال ۲۰۱۷ سه برابر گشته و اکنون به ۳۰ هزار نفر می‌رسد. آنها سعی دارند تا با توسعه‌ی تکنولوژی های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - جدید و استفاده از هوش مصنوعی، امنیت دیتای کاربران را فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - کنند و در حفظ حریم شخصی داده‌های افراد تلاش کنند.
  • پروفایل جعلی: سندبرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - مدعی شده که این شرکت روزانه یک میلیون پروفایل جعلی مسدود می‌کند تا تنها اشخاص حقیقی در فیسبوک حضور داشته باشند.
  • دخالت در انتخابات: مدیر عملیاتی این شبکه اجتماعی خاطر نشان کرد که در سال ۲۰۱۶ این شبکه اجتماعی موفق نشده جلوی سؤاستفاده دولت‌ها از دیتای کاربران را بگیرد. با این وجود اکنون شرایط تغییر کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - این شرکت سعی دارد در آینده امنیت اطلاعاتی انتخابات کشور‌هایی نظیر آلمان را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - فراهم کند.
  • حفاظت اطلاعات: سندبرگ در این زمینه گفته که در گذشته فیسبوک عملکرد مطلوبی در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - زمینه حفاظت اطلاعات بر جای بگذارد اما اکنون این شبکه اجتماعی قصد دارد این فاکتور را در نظر بگیرد.
  • شفافیت سازی: مدیر عملیاتی فیسبوک باور دارد در آینده تمام تلاش آنها روی این قسمت خواهد بود و کاربران می‌توانند با استناد به این مسئله بار دیگر به فیسبوک اعتماد کنند.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone