🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31567.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل: ۶۰۰ هزار تلفن همراه توقیفی به‌زودی وارد بازار می‌شود

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی بار دیگر خبر از ترخیص موبایل‌های وارداتی توقیفی در اواخر هفته جاری یا هفته آینده داد. «ابراهیم درستی» گفته است که واردات موبایل به ...

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی بار دیگر خبر از ترخیص موبایل‌های وارداتی توقیفی در اواخر هفته جاری یا هفته آینده داد. «ابراهیم درستی» گفته است که واردات موبایل به شکل مسافری نیز از دی ماه آزاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان - است.

درستی در حاشیه نشست هیات رئیسه اتاق اصناف، خبر داد که بر اساس توافقات صورت گرفته و وعده مسئولان قرار است موبایل‌های وارداتی توقیف شده نهایتا تا هفته‌ آینده یا اواخر هفته‌ جاری در بازار عرضه شوند. به گفته او تعداد گوشی‌ها به حدود ۶۰۰ هزار دستگاه می‌رسد و البته از نظر قیمت تفاوت چندانی بین گوشی‌های عرضه شده با نرخ گوشی‌های وارد شده وجود ندارد و مقرر شده‌است تا با نرخ ارز نیمایی این موبایل‌ها وارد شوند و مابه التفاوت آن تا نرخ ارز آن را از وارد کنندگان دریافت کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه تاکید می‌کند که بازار ماهانه حدود ۷۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه نیاز دارد و آزاد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان - شدن موبایل‌های توقیفی از نظر روانی روی بازار تاثیر می‌گذارد. او - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان - در همین رابطه به ایسنا گفت:

«ما به عنوان نماینده اصناف از مسئولان می‌خواهیم که هر چه‌ سریع‌تر این موبایل‌ها را آزاد کرده و در بازار عرضه کنند و از سوی دیگر نیز تقاضای ما و پیشنهادمان این بوده که موبایل‌های توقیفی را از طریق نمایندگی‌های مجاز برندهای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان - مختلف و در سطح شهر عرضه کنند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان - شاهد صف‌های طولانی و احیانا سودجویی نباشیم.»

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر این که چرا برخی از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان - برندهای گوشی‌های تلفن همراه مشمول - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان - کاهش قیمت شده‌اند و برخی دیگر با وجود کاهش نرخ ارز در پی ماه‌های گذشته هیچ تغییر قیمتی نداشته‌اند، توضیح داد:

«یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد این کالا با نرخ ارز آزاد و عمدتا به صورت مسافری وارد می‌شود و شاهد بودیم که نرخ ارز در ماه‌های اخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان - حتی به ۲۰ هزار تومان هم رسید. بنابراین طبیعی است که موبایل تا حدی نوسان داشته باشد، اما مهم‌ترین عامل برای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر چناران استان خراسان - تثبیت بازار گوشی تلفن همراه به عنوان یک کالای اساسی تثبیت عرضه و تقاضا است و اگر بتوانیم تعادل آن را برقرار کنیم و از سوی دیگر نیز نرخ ارز برای واردات آن را به ثبات برسانیم قطعا قیمت انواع موبایل در بازار متعادل‌تر می‌شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone