🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31552.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ چیپست اگزینوس 7904 را معرفی کرد؛ پشتیبانی از دوربین سه گانه و رزولوشن 4K

سامسونگ پیش از رونمایی سری گلکسی M چیپست اگزینوس 7904 خود را معرفی کرد. این شرکت مدعی شده که چیپست میان رده مذکور با در نظر گرفتن نیاز‌ های کاربران هندی طراحی شده و قابلیت ...

سامسونگ پیش از رونمایی سری گلکسی M - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان - چیپست اگزینوس 7904 خود را معرفی کرد. این شرکت مدعی شده که چیپست میان رده مذکور با در نظر گرفتن نیاز‌ های کاربران هندی طراحی شده و قابلیت پشتیبانی از دوربین سه گانه و ضبط محتوایی با رزولوشن 4K را دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان

در بخش پردازش خام شاهد هشت هسته پردازنده در اگزینوس 7904 هستیم که دو هسته قدرتمند 1.8 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A73 و شش هسته کم مصرف 1.6 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 را در بر می گیرند.

این چیپست که با استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان - فناوری ۱۴ نانومتری توسعه یافته، می‌تواند از نمایشگر‌ های با رزولوشن +full HD - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان - پشتیبانی کند. اگزینوس 7904 در واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان - رقیبی برای اسنپدراگون 675 کوالکام به حساب می آید و قرار است در گلکسی M20 بکار رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان

از آنجایی که گوشی های میان رده‌ای نظیر ردمی نوت 7 به یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده، سامسونگ سعی کرده توانایی پردازشی مطلوبی برای پشتیبانی از سیستم عکسبرداری و فیلمبرداری فراهم کند. به همین دلیل پردازنده‌‌ی سیگنال تصویر اگزینوس 7904 قادر است از دوربین سه گانه پشتیبانی کند.

هم اکنون مشخص شده یکی از گوشی های میان رده‌ی سری گلکسی M به دوربین سه گانه‌ مجهز خواهد شد که شامل دوربین اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان - به همراه سنسور‌ های عریض، تله فوتو یا عمقی می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان

علاوه بر این چیپست اگزینوس 7904 توانایی پشتیبانی از یک دوربین معمولی ۳۲ مگاپیکسلی را دارد و می‌تواند محتوایی با کیفیت 4K را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان - فیلمبرداری کند. علاوه بر این قابلیت فیلمبرداری ویدیویی با رزولوشن full HD و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه در آن گنجانده شده است.

فعالیت خط - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان - تولید پردازشگر یاد شده هم اکنون آغاز شده و به احتمال قوی تلفن های هوشمند سری M اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سنندج استان کردستان - گوشی هایی خواهد بود که از آن بهره‌مند خواهند شد. اولین موبایل سری گلکسی M نیز قرار است ماه آینده طی کنگره جهانی موبایل MWC 2019 معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone