🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31568.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اسکیت بازی با ردمی نوت 7 برای اثبات مقاومت آن [تماشا کنید]

شیائومی ماه گذشته ردمی نوت 7 را به عنوان  اولین محصول رسمی شرکت ردمی معرفی نمود. حال این شرکت سعی کرده با ویدیو‌های تبلیغلتی جدیدی، توجه کاربران را به این موبایل جلب کند. در این چند ...

شیائومی ماه گذشته ردمی نوت 7 را به عنوان  اولین محصول رسمی شرکت ردمی معرفی نمود. حال این شرکت سعی کرده با ویدیو‌های تبلیغلتی جدیدی، توجه کاربران را به این موبایل جلب - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی - کند. در این چند ویدیوی‌ تبلیغاتی، آزمایش‌هایی زیادی روی موبایل مذکور انجام می‌شود تا دوام و سختی آن را اثبات کند.

در اولین ویدیو این سری «Lu Weibing» مدیرعامل این برند، تلفن هوشمند ردمی نوت 7 را داخل یک سطل آشغال قرار می‌دهد. روی این سطل با چسب پوشانده شده تا موبایل مذکور را داخل این سطل محبوس کند. پس از آن، سطل آشغال یاد شده از ۱۸ پله به پایین پرتاب می‌شود.

سقوط ۴ ثانیه‌ای این موبایل از ارتفاع ۲.۷ متری، هیچ آسیبی به موبایل نمی رسد و مدیر عامل ردمی نیز برای اطمینان چند ضربه روی این موبایل می‌زند تا سختی موبایل را به رخ تماشاگران بکشاند.

البته چنین تستی نمی تواند آنچنان دلیل محکمی برای دوام موبایل ردمی نوت 7 باشد چرا که سطل آشغال، این موبایل را از هر آسیبی به دور نگاه می‌دارد.

ویدیو دوم جالتر است چرا که همین مدیر سعی می‌کند با استفاده از این موبایل، دو اسکیت بسازد و با کمک آنها در محوطه‌ای باز به اسکیت سواری بپردازد.

در ابتدای این ویدیو چهار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی - چرخ زیر دو گوشی ردمی نوت 7 چسبیده می‌‌شود و پس از آن نیز، این دو اسکیت به محیط باز انتقال داده شده و بار دیگر از چسب برای - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی - اتصال این دو گوشی به کفش‌های مدیر عامل ردمی استفاده می‌گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی

این ویدیو نشان می‌دهد Weibing هیچ استعدادی در زمینه اسکیت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی - سواری ندارد و نمی تواند به خوبی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی - وسیله بازی استفاده کند. البته باید در نظر داشت که او سعی می‌کند با دو گوشی هوشمند به اسکیت بازی بپردازد.

به هر حال ردمی نوت 7 با دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی - ۴۸ مگاپیکسلی خود قرار است در آغاز سال - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی - جدید چینی‌ها عرضه شود و کاربران می‌توانند این گوشی سنگین را با صرف هزینه‌ای معاپل ۲۰۶ دلار خریداری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فراهان استان مرکزی - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone