🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31559.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

«رزمایش قطع اینترنت» ایران؛ آغازی برای قطع خدمات بانکی در خارج از کشور

یکی از شرکت‌های پرداخت الکترونیک در ۳۰ دی ماه با ارسال نامه‌ای به پذیرندگان دارای درگاه پرداخت اینترنتی خود، خبر داد که بر اساس اعلام سازمان پدافند غیرعامل و شاپرک، در تاریخ ۷ بهمن ماه، از ساعت ...

یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - شرکت‌های پرداخت الکترونیک در ۳۰ دی ماه با ارسال نامه‌ای به پذیرندگان دارای درگاه پرداخت اینترنتی خود، خبر داد که بر اساس اعلام سازمان پدافند غیرعامل و شاپرک، در تاریخ ۷ بهمن ماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به منظور «رزمایش قطع اینترنت»، همه سرویس‌های مبتنی بر کارت برای پذیرندگانی که دارای سرور خارج از کشور هستند از دسترس خارج خواهد شد.

در این نامه همچنین مستقیماً ذکر شده است که در آینده نزدیک، این رزمایش تکرار می‌شود تا در نهایت کلیه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - پذیرندگانی که دارای سرویس خارج از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - کشور هستند اقدام به انتقال سرورهای خود به داخل کشور نمایند.

این نامه که از عصر روز گذشته در بین جامعه استارت‌آپی کشور دست به دست می‌شود، ابهامات بسیاری را به وجود آورده است. «امیر ناظمی»، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - در توییتر با اشاره به این نامه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - می‌گوید که امروز (۲ بهمن ماه) این موضوع را بررسی خواهد کرد اما نیاز به بررسی‌های جدی وجود دارد: «آیا چنین موضوعی در تناقض با حقوق کاربران هست یا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - نه؟ و اینکه کدام نهاد با چه قلمروی از اختیارات می‌تواند در خصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - این موضوع تصمیم بگیرد؟»

با این حال به نظر می‌رسد این رزمایش، تنها حلقه‌ای از یک زنجیر بزرگ‌تر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - است. «مهدی عبادی»، دبیر انجمن فین‌تک ایران در گفتگو با دیجیاتو، این مسئله را مستقماً به بانک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - مرکزی مرتبط می‌داند و می‌گوید:

«بعضی صرافی‌ها و افرادی که کار ارزی انجام می‌دهند، از PSPها دستگاه پوز گرفته‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - و سپس دستگاه‌های پوز خود را به بیرون از ایران برده‌اند. به این شکل ایرانیان خارج از کشور با دسترسی به این دستگاه‌ها، با استفاده از کارت شتاب خود، دلار و سایر ارزها را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - از این افراد دریافت می‌کنند. حالا دغدغه بانک مرکزی این است که صادرکنندگان، دلار و ارز خود را وارد کشور نمی‌کنند. آقای همتی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - با این دغدغه، به شاپرک دستور داده است تا تمام دستگاه‌های پوز که بیرون از ایران مورد استفاده است را به شکلی قطع کند. PSPها هم در این رابطه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - اخطار جدی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - دریافت کرده‌اند و کش کردن این دستگاه‌های پوز مشمول جریمه‌های سنگین می‌شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان

عبادی توضیح می‌دهد که در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - ادامه‌ی همین مسئله، درگاه پرداخت‌هایی که بیرون از ایران از آنها استفاده می‌شود نیز باید قطع شود: «مصوبه بانک مرکزی می‌گوید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - درگاه‌های پرداخت‌ نباید با IP بیرون از ایران باز شود و سروری هم که دارد رکوئست به درگاه پرداخت می‌فرستد، نباید بیرون از ایران باشد. این مسئله به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - شکل ساده یعنی اینکه اگر دیجیکالا سرور بیرون از ایران دارد، دیگر مشتریانش نمی‌توانند درگاه پرداخت را ببینند. یا اگر یک ایرانی، بیرون از ایران از کارت بانکی استفاده می‌کند، دیگر نمی‌تواند درگاه پرداخت را ببیند. در این بین، در واقع بانک مرکزی مشغول انجام برخی حرکات کور هم هست که شامل بستن درگاه پرداخت سایت‌های فروش گیفت، کارت‌های ویزا، مستر و از این موارد است.»

دبیر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - انجمن - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - فین‌تک در پاسخ به این پرسش که انتقال سرور سایت‌هایی که درگاه پرداخت دارند به داخل - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - کشور، چه مشکلاتی را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - به وجود می‌آورد، گفت: «دو مسئله اصلی وجود دارد. در مرحله اول این اقدام برای سرویس‌دهندگان بسیار هزینه‌بر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - خواهد بود و از سوی دیگر، زمان زیادی نیز باید صرف آن شود. به همین دلیل بر اساس گفتگوهای انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - شده، قرار است این اتفاق به مرور رخ دهد و مدل هم به این شکل است که گاهی اوقات دو ساعت سرویس قطع شود تا سرویس غیرپایدار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - باشد و سرویس‌دهندگان مجبور - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - شوند سرورهای خود را به داخل ایران منتقل کنند.»

«محمد کشوری»، کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در خصوص این رویکرد که مدیریت آن در نامه مورد بحث از سوی سازمان پدافند غیرعامل ذکر شده بود، به دیجیاتو می‌گوید: «مانور اتفاق بدی نیست و آمادگی را نشان می‌دهد. اما این روش که به صورت دائمی و در قالب یک سیاست انجام شود تا با زور و اجبار سایت‌ها در داخل کشور میزبانی شوند توجیه ساده‌ای ندارد. اگر گفته می‌شد سایت‌هایی که به شکل مستقیم خدمات مالی می‌دهند باید به - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - داخل کشور منتقل شوند، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - می‌توانست - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قوچان استان خراسان - توجیه داشته باشد اما بر اساس این نامه، سایت‌هایی که سرویس می‌گیرند [درگاه دارند] هم باید سرور خود را به داخل کشور منتقل کنند.»

کشوری در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که اساساً حاکمیت با چه هدفی می‌خواهد سرویس‌دهندگان را ملزم کند تا سرورهای خود را به داخل کشور منتقل کنند، می‌گوید:

«در الزامات شبکه ملی اطلاعات گفته شده که سایت‌های دولتی باید در داخل کشور میزبانی شوند. در این بحثی نیست، اما اینکه بخواهیم همه سایت‌ها را با ابزارهای مختلف به داخل کشور ارجاع دهیم، مطلوب نیست. گاهی سیاست تشویقی تعرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود و اساساً کسب‌وکارها ترغیب به چنین استفاده‌ای می‌شوند. اما اینکه با ابزارهای اینچنینی اقدام کنیم، به نوعی ظلم است. از سوی دیگر در هاستینگ‌های داخل کشور موانع و مشکلاتی هم وجود دارد که بهتر است آنها را رفع کنیم. برای مثال در بعضی موارد، دستور فیلترینگ یک سایت که در داخل هم میزبانی می‌شده باعث شده تا داده‌های آن از بین برود. تجربه نشان داده است که استفاده از ابزارهای سلبی پاسخ برعکس می‌دهد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل پر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone