🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45022.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

تایید با اثر انگشت به اپلیکیشن Microsoft Authenticator اضافه شد

قابلیت تایید هویت دو مرحله ای برای امنیت اطلاعات بسیاری ضروری است، اگرچه راه اندازی آن ممکن است اندکی سخت باشد. هر حسابی که داشته باشید، با این ویژگی یک لایه حفاظ امنیتی بیشتری روی ...

قابلیت تایید هویت دو مرحله ای برای امنیت اطلاعات بسیاری ضروری است، اگرچه راه اندازی آن ممکن است اندکی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سخت باشد. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هر حسابی که داشته باشید، با این ویژگی یک لایه حفاظ امنیتی بیشتری روی آن خواهید کشید و مطمئن می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شوید که کسی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

امروز، مایکروسافت استفاده از قابلیت مذکور را برای کاربران اندرویدی کمی ساده تر کرد. با آپدیت جدید اپلیکیشن Microsoft Authenticator اندروید، حالا کاربران می توانند از اثر انگشت خود نیز در این راه استفاده کنند.

تایید هویت دو مرحله ای یک لایه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حفاظ امنیتی بیشتر است.

هر گاه کاربری بخواهد وارد حساب آنلاین شما بشود، برایتان نوتیفیکیشنی مبنی بر این درخواست ارسال می شود. شما - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیز به سادگی هر چه تمام تر می توانید با قرار دادن انگشت خود روی سنسور مورد نظر، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هویت کاربر را تایید کنید و یا در صورت عدم تایید، او را عاملی غیر خودی معرفی کنید.

البته، این قابلیت فقط روی تلفن هایی که اسکنر اثر انگشت داشته باشند در دسترس است اما گزینه ای برای غیر فعال کردن آن، حتی اگر تلفنی با این مشخصه داشته باشید وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone