🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45020.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

سونی کتابخوان 13 اینچی خود را به نمایشگر و رابط کاربری جدید مجهز کرد

شرکت سونی به تازگی کتابخوان دیجیتال 13 اینچی خود را به روز رسانی کرده و مدل تازه ای از آن را، با نمایشگر و رابط کاربری جدید معرفی نموده است. [digipullqoute place="right"]علی رغم افزایش کیفیت ...

شرکت سونی به تازگی کتابخوان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیجیتال 13 اینچی خود را به روز رسانی کرده و مدل تازه ای از آن را، با نمایشگر و رابط کاربری جدید معرفی نموده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

علی رغم افزایش کیفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصویر، عمر باتری در محصول جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاهش نیافته است

مدل DPT-RP1 (تصویر سمت چپ) که جایگزین مدل DPTS1 (تصویر سمت راست) خواهد شد، با رزولوشن 1650 در 2200، ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قبلی با کیفیت تصویر 1200 در 1600 به خود دیده است. نمایشگر جدید با تراکم تصویر 206DPI، از تکنولوژی «Mobius» (صفحه TFT انعطاف پذیر) بهره برده و خواندن متون مختلف را راحت تر می کند. البته افزایش کیفیت تصویر تاثیر چندانی در مصرف باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دستگاه نداشته و مانند بسیاری از نمایشگرهای کاغذ دیجیتال، می توان عمر یک الی دو هفته ای را از آن انتظار داشت.

از نقطه نظر طراحی، محصول جدید وزنی مشابه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با مدل قبلی دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اما چیدمان آن دچار تغییر شده و حاشیه ها نیز باریک تر شده اند. RP1 ظاهر مینیمال تری به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود گرفته که البته به قیمت حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جایگاه قلم به دست آمده و کاربران باید به فکر مکان جدیدی برای نگهداری از استایلوس خود باشند.

دستگاه مذکور با قیمت نه چندان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارزان 700 دلاری به بازار عرضه خواهد شد که با توجه به حضور محصولاتی مانند سری سرفس مایکروسافت و کتابخوان دیجیتال «reMarkable» در این بازه قیمتی، شرکت سونی رقابت سختی را پیش رو خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone