🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45023.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ پتنت ساعت هوشمند دوربین دار و تبلت جمع شونده را ثبت کرد

پایگاه داده دفتر ثبت پتنت آمریکا مملو از ایده ها و طرح های جالبی است که محصولات عجیب و کاربردهای جدیدی را معرفی می کنند. سامسونگ هم به عنوان یک کمپانی تکنولوژیک و نوآور، ایده ...

پایگاه داده دفتر ثبت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پتنت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آمریکا مملو از ایده ها و طرح های جالبی است که محصولات عجیب و کاربردهای جدیدی را معرفی می کنند. سامسونگ هم به عنوان یک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کمپانی تکنولوژیک و نوآور، ایده های زیادی را در دیتابیس مذکور ثبت کرده که ساعت هوشمند دوربین دار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و تبلت جمع شونده از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن جمله اند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

نخست به پتنت مربوط به اسمارت واچ می پردازیم، ساعتی که نمایشگر دایره ای آن، یک لنز دوربین در وسط خود دارد. البته این تمام ماجرا نیست و با توجه به تصاویر، دوربین مذکور از قابلیت زوم اپتیکال نیز بهره می برد.

ویژگی بعدی حضور یک نمایشگر انعطاف پذیر در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بند ساعت است که به نظر می رسد، عملکردی مشابه آنچه قبلاً در حاشیه نمایشگرهای سری اِج موبایل های سامسونگ دیده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بودیم، داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

نمایشگر این تبلت جمع شونده، به دور یک استوانه پیچیده شده است

پتنت دوم نوعی تبلت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را نشان می دهد که از یک طرف قابلیت جمع شوندگی دارد. این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وسیله - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شامل یک نمایشگر انعطاف پذیر بوده که به دور یک استوانه پیچیده شده و هنگامی که در جهت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مخالف کشیده شود، نمایان خواهد شد. دستگاه مذکور با توجه به میزان چرخش استوانه، مساحت بخش قابل رویت نمایشگر را محاسبه کرده و بر اساس آن تصاویر را پردازش می کند.

البته باید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در نظر داشت که قرار نیست تمام پتنت های ثبت شده روزی وارد خط تولید شوند؛ حتی در بیشتر مواقع، از این ایده ها نمونه پروتوتایپی هم ساخته نشده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و ثبت پتنت، بیشتر در جهت حفاظت از مالکیت فکری مخترعان انجام می گیرد؛ بنابراین نباید در نسل بعدی ساعت های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوشمند سامسونگ منتظر حضور دوربین با زوم اُپتیکال باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone