🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29099.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 10 با تغییراتی قابل توجه از راه می رسد

کمتر از یک ماه پیش، سری گلکسی اس 10 عرضه شدند و از آن زمان به بعد نوبت به پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 رسیده تا شایعات زیادی درباره آن منتشر شود. بر ...

کمتر از یک ماه پیش، سری گلکسی اس 10 عرضه شدند و از آن زمان به بعد نوبت به پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 رسیده تا شایعات زیادی درباره آن منتشر شود. بر اساس گزارش جدید ET News این احتمال وجود دارد که گلکسی نوت 10 مرداد ماه امسال با بزرگترین تغییر ممکن - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - معرفی شود.

تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

همانطور که می‌دانید چند سال پیش سامسونگ کلید فیزیکی هوم معروف خود را از روی پرچمدارانش حذف کرد و یک - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جایگزین - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دجیتالی برای آن معرفی نمود تا بتواند نسبت نمایشگر به بدنه‌ی گوشی‌هایش را بالا ببرد.

کهکشان دیگر جایی برای کلید‌ها نیست

البته خانواده گلکسی اس 10 هنوز همانند بسیاری از تلفن های هوشمند، کلید‌های فیزیکی تنظیم صدا را در بدنه‌ی کناری خود دارند. با این وجود گزارش شده که این کلید‌ها نیز در بدنه‌ی گلکسی نوت 10 حذف خواهند شد و جای خود را به جایگزین‌های دیجیتالی خواهند داد.

تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

هنوز جزئیات کاملی - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از نحوه‌ی حذف کلید‌های فیزیکی منتشر نشده اما سامسونگ در حال بررسی - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ماژول‌های مختلف لمسی است تا دیگر حتی یک کلید فیزیکی نیز روی بدنه‌ی کهکشانی‌هایش قرار نگیرد.

هدف غایی کمپانی کره‌ای شاید استفاده از یک طراحی - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بدون کلید یا حتی بدون حفره باشد چرا که چندی پیش شرکت‌های رقیب نظیر میزو گوشی‌هایی معرفی کرده‌ بودند که به لطف حسگر اثر انگشت و بلندگوی زیر نمایشگر، حتی یک حفره یا کلید - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هم روی آن به چشم - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نمی‌خورد.

تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

از سوی دیگر گفته شده که این موبایل بسیار به رندر‌هایی که پیشتر منتشر شده‌اند شباهت خواهد داشت و دوربین سلفی آن در یک بریدگی بیضی - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شکل  قرار خواهد گرفت.

دوربین ۴ گانه و چیپست ۷ نانومتری

همچنین یک آرایه چهار گانه به عنوان دوربین اصلی - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پرچمدار بعدی سامسونگ در نظر گرفته خواهد شد شامل یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور ‍۱۶ مگاپیکسلی عریض خواهد شد. یک لنز عریض با سنسور زمان پرواز نیز در کنار - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تمامی این حسگرها وجود خواهد داشت تا بتواند - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - محتوای واقعیت افزوده و عمق تصاویر را به این دوربین بیاورد.

تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با اینکه - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گزارشات جدید اشاره‌ای به پردازنده‌ی گلکسی نوت  نمی‌کند اما پیشتر شایعاتی درباره‌ی - تعمیرات کولر گازی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ارتقای چیپست آن شنیده می‌شود. بنابراین احتمالاً سامسونگ از یک چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۸۲۵ برای گلکسی نوت استفاده خواهد کرد.

به احتمال قوی و طبق سنت هرساله این کمپانی کره‌ای، کهکشانی بعدی سامسونگ مرداد ماه امسال معرفی خواهد شد و اواخر شهریور ماه هم به بازار وارد می‌شود اما هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر شاید بعدی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone