🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33130.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نسل جدید آیپد پرو احتمالاً به همراه رابط مغناطیسی و اپل پنسل جدید عرضه می‌شود

اپل قصد دارد در همین ماه از نسل جدید تبلت‌های پیشرفته‌ی خود یعنی آیپد پرو رونمایی کند. سال گذشته «مینگ چی کو» تحلیلگر معروف مدعی شد که این تبلت‌ها همانند آیفون 10 از یک دوربین TrueDepth ...

اپل قصد دارد در همین ماه از نسل جدید تبلت‌های پیشرفته‌ی خود یعنی آیپد پرو رونمایی کند. سال گذشته «مینگ چی کو» تحلیلگر معروف مدعی شد که این تبلت‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - همانند آیفون 10 از یک دوربین TrueDepth استفاده خواهند کرد. حال گزارش شده که نسل جدید آیپد پرو به همراه رابط مغناطیسی و اپل پنسل جدید عرضه خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان

به احتمال قوی این تبلت‌ها از یک نمایشگر لبه به لبه بهره خواهند برد که بر خلاف آیفون‌ها، بریدگی در بالای آن تعبیه نخواهد شد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به قبل برای این گجت‌ها در نظر گرفته شود. با این وجود از آنجایی که صفحه‌ نمایش تبلت از بریدگی بالای نمایشگر بهره نخواهد برد و حاشیه‌های بالایی محل قرارگیری دوربین TrueDepth خواهد بود، اپل نمی تواند حاشیه‌های بالایی را باریک‌تر کند چرا که محل قرارگیری دوربین یاد شده است.

گفته شده این تبلت‌ها در چند مدل مختلف عرضه خواهند شد که سایز نمایشگر‌ آنها با یکدیگر متفاوت است. علاوه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بر این چند مدل از آنها تنها از وای فای پشتیبانی خواهند کرد و بقیه مدل‌ها علاوه بر وای فای قابلیت اتصال به شبکه‌های مخابراتی را هم دارند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان

مدل‌های اولیه که تنها از وای فای پشتیبانی می‌کند، با کد رمز آیپد ۸.۱، ۸.۲، ۸.۵ و ۸.۶ شناخته می‌شوند اما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مدل دیگر با کد رمز آیپد ۸.۳، ۸.۴، ۸.۷ و ۸.۸ خوانده می‌شوند.

نسل جدید آیپد پرو از USB-C پشتیبانی خواهد کرد و کاربر می‌تواند بدین وسیله ویدیو‌هایی با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کیفیت 4K را در نمایشگر‌های بزرگتر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به نمایش بگذارد. شایعه شده که اپل پنسل جدیدی هم برای این تبلت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در نظر گرفته شده که قابلیت همگام سازی خودکار در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آن تعبیه شده است. بدین صورت که با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نزدیک شدن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دو گجت به یکدیگر، آنها بصورت خودکار با هم سینک می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان

ضمن اینکه گفته شده نسل جدید آیپد پرو به همراه رابط مغناطیسی عرضه می‌شود که کاربر می‌تواند با استفاده از آن، تجهیزات جانبی را به پشت تبلت وصل کند.

- تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کبودرآهنگ استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone