تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35235.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تغییر قوانین اپ استور اپل؛ حفاظت بیشتر از اطلاعات کاربران در مقابل توسعه دهندگان

اپل در سکوت خبری برخی از قوانین اپ استور را به منظور حفاظت بیشتر از کاربران تغییر داده و دست برخی از توسعه دهندگان در استفاده از اطلاعات آنها را بسته است. پیش از این ...

اپل در سکوت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - خبری برخی از قوانین اپ استور را به منظور حفاظت بیشتر از کاربران تغییر داده و دست برخی از توسعه دهندگان در استفاده از اطلاعات آنها را بسته است.

پیش از این توسعه دهندگان می توانستند دسترسی به لیست مخاطبین را از کاربران درخواست کنند و در برخی موارد بدون دریافت رضایت صریح آنها، اقدام به فروش داده هایشان می کردند.

اپل در راستای مجموعه دستورالعمل های اپ استور تلاش کرده از کاربران در مقابل استخراج اطلاعات آنها و یا فروش شان به اشخاص ثالث جلوگیری کند. تغییراتی که در قوانین اعمال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - شده به طور صریح توضیح داده که توسعه دهندگان از تبدیل کردن لیست آدرس ها به پایگاه داده ای از مخاطبین کاربران و فروش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - این پایگاه داده به دیگران منع شده اند. علاوه بر این نمی توانند اطلاعات را به پروفایل های [شامل اطلاعات جامع] کاربران تبدیل کنند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران

البته توسعه دهندگان همچنان می توانند از کاربران برای لیست مخاطبین به منظور استفاده در اپ خود درخواست کنند، با این حال باید دقیقاً به کاربر بگویند که چه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - کاری می خواهند با این داده ها انجام دهند. اگر هم این اطلاعات را برای بیش از یک هدف نیاز داشته باشند باید رضایت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - اضافه ای را از آنها دریافت کنند.

فراموش نکنیم که پیش از این فیسبوک به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - علت اجازه دادن به توسعه دهنده های شخص ثالث برای دریافت اطلاعات 87 میلیون کاربر در رسوایی کمبریج آنالیتیکا مورد سرزنش قرار گرفته بود و حتی این موضوع پای مارک زاکربرگ را به کنگره ایالات متحده کشاند.

به نظر می رسد تغییرات اخیر در قوانین اپ استور اپل در راستای جلوگیری از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - اتفاقاتی مشابه با مشکلات پیش آمده برای فیسبوک باشد. با این حال باید اشاره کرد که اپل نمی تواند در مورد اطلاعات کاربرانی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - که احتمالاً پیش از این توسط توسعه دهندگان جمع آوری و یا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - فروخته شده کاری کند.

از سوی دیگر اپل می تواند اپ های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - توسعه دهندگان خاطی را حذف کند ولی در عین حال کنترل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - کاملی روی کارهایی که آنها با اطلاعات جمع - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - آوری شده از کاربران می کنند، ندارد. این مورد، مشابه با مشکلی است که پیش از این فیسبوک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر شیرگاه استان مازندران - را نیز گرفتار کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone