تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20572.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات گلکسی بادز لایو در اپ سامسونگ؛ حذف نویز و شارژدهی ۴.۵ ساعته

سامسونگ در آینده نزدیک از محصولات جدید خود مانند هدفون بی‌سیم با طراحی شبیه به لوبیا رونمایی خواهد کرد. اخیرا تصاویری از اپلیکیشن آن منتشر شده که نام گلکسی بادز لایو را تایید می‌کند و ...

سامسونگ در آینده نزدیک از محصولات جدید خود مانند هدفون بی‌سیم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - با طراحی شبیه به لوبیا رونمایی خواهد کرد. اخیرا تصاویری از اپلیکیشن آن منتشر شده که نام گلکسی بادز لایو - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - را تایید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌کند و اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد.

روزبه‌روز به محبوبیت هدفون‌های بی‌سیم افزوده می‌شود - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - و شرکت‌های بیشتری محصولات جدید خود را وارد بازار می‌کنند. علاوه بر هدفون‌های ارزان ‌قیمت مانند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - ردمی AirDots 2، دستگاه‌های گران قیمتی مانند ایرپاد پرو نیز در بازار حضور دارند و حالا سامسونگ می‌خواهد جدیدترین محصول خود را با طراحی متفاوت وارد بازار کند.

تا به امروز شایعات و گزارش‌های زیادی درباره گلکسی بادز لایو سامسونگ با طراحی شبیه به لوبیا منتشر شده، اما اخیرا اپلیکیشن مخصوص این هدفون اطلاعات گذشته را تایید کرده و همچنین ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند. این دستگاه از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کند و از قابلیت نویز کنسلینگ فعال بهره می‌برد، ویژگی بسیاری از کاربران منتظر حضور آن در گلکسی بادز پلاس بودند.

در تصاویر منتشر شده از رابط این برنامه، نحوه استفاده از ایربادها به کاربر آموزش داده شده و نحوه اتصال آن به دستگاه به چشم می‌خورد، البته در آن‌ها تنظیمات «Find My Earbuds» و همچنین گزینه‌های مربوط - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - به اکولایزر نیز وجود دارند. کاربر می‌تواند کنترل لمسی هدفون را غیرفعال کند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان

این اپلیکیشن بیشترین اطلاعات رسمی درباره هدفون آینده سامسونگ را در اختیار ما قرار می‌دهد. تا به امروز چندین رندر از این محصول و همچنین قاب آن منتشر شده است. سایت آلمانی WinFuture اخیرا اطلاعاتی درباره قیمت این محصول منتشر کرده. گلکسی بادز لایو با قیمت ۱۶۹ دلار وارد بازار ایالات متحده آمریکا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - می‌شود که برای هدفونی با قابلیت حذف صداهای مزاحم، مناسب به نظر می‌رسد. این هدفون از ۳ میکروفن بهره می‌برد، نزدیک به ۴.۵ ساعت شارژدهی دارد و به درایورهای ۱۲ میلی‌متری مجهز شده است.

انتظار می‌رود سامسونگ در ۱۵ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر بندر انزلی استان گیلان - مرداد ماه در مراسم Unpacked‌ خود از این هدفون به همراه گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کند، البته انتظار می‌رود گلکسی واچ ۳ نیز در این تاریخ معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone