🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37893.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سرمایه گذاری بیل گیتس در پروژه یک میلیارد دلاری فیلمبرداری زنده از زمین

اخیراً بنیانگذار مایکروسافت از یک استارتاپ نه چندان معروف حمایت کرده است که قصد دارد محتوایی زنده و بدون سانسور از سرتاسر کره‌ی زمین تهیه کرده و آن را به نوعی تحت نظر قرار دهد. ...

اخیراً بنیانگذار مایکروسافت از یک استارتاپ نه چندان معروف حمایت کرده است که قصد دارد محتوایی زنده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - و بدون سانسور از سرتاسر کره‌ی زمین تهیه کرده و آن را به نوعی تحت نظر قرار دهد. قرار است این استارتاپ که EarthNow نام دارد، ۵۰۰ ماهواره به مدار کره‌ زمین روانه کرده تا پروژه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - استریم ویدیو‌های زنده‌ از زمین را با نام Big Brother شروع کند. سرمایه گذاری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - بیل گیتس در استارتاپ یاد شده هم به خاطر همین پروژه انجام شده است.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران

علاوه بر سرمایه گذاری بیل گیتس ، شرکت ژاپنی Softbank و غول صنعت هوافضا یعنی ایرباس نیز از این پروژه یک میلیارد دلاری حمایت کرده‌اند اما دقیقا مشخص نیست که هر کدام از این شرکت‌ها چه مقدار از سرمایه‌ مورد نیاز را فراهم کرده‌اند.

از محتوای ویدیویی به دست - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - آمده از این پروژه ممکن است در مباحثی نظیر جلوگیری از ماهیگیری غیر قانونی، پیگیری مهاجرت فصلی حیوانات - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - و پیش بینی آب‌و‌هوا استفاده گردد.

مدیرعامل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - این استارتاپ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - که در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - سال ۲۰۱۷ میلادی در شهر واشنگتون شروع به کار نموده، هدف خود را از انجام پرو‌ژ‌ه‌ی Big Brother اعلام کرده و می‌گوید که آنها قصد دارند، شرایطی فراهم آورند که کاربران بتوانند در لحظه با کره‌ی زمین ارتباط تصویری داشته باشند. او باور دارد با تحت نظر قرار دادن ۲۴ ساعته‌ی شرایط زمین می‌توان از وضیعت طبیعت درک درستی کسب کرد و بهتر بتوان از کره زمین نگهداری نمود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران

استارتاپ EarthNow قصد دارد برای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تهیه محتوای ویدیویی زنده از زمین، ارتشی متشکل از ۵۰۰ ماهواره‌ به فضا بفرستد که جمعاً وزنی معادل ۲۲۵ کیلوگرم دارند. بدین ترتیب آنها قادر خواهند بود ۲۴ ساعته از زمین فیلمبرداری کنند.

این پروژه بیشتر به خاطر سرویس‌هایی که ممکن است برای نسل بشر فراهم آورد، راه‌اندازی شده و از اهمیت بالایی برای دولت‌ها برخوردار است. با اینکه قرار است محتوای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - به دست آمده مستقیماً در اختیار ابر شرکت‌ها و دولت‌ها قرار بگیرد اما کاربران عادی نیز قادر خواهد بود قسمت‌هایی از این محتوای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - ویدیویی را آپلود کرده با کمک EarthNow، نمایی مشابه با فضانوردان را مشاهده کنند.

تماشا کنید: بیل گیتس و راجر فدرر به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر نمک آبرود استان مازندران - نفع آموزش کودکان مسابقه می دهند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone