تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24148.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

جزییات جدید از رویداد سرفیس؛ احتمال رونمایی از تبلت با دو نمایشگر

مایکروسافت با ارسال دعوتنامه به اهالی رسانه اطلاعات جدیدی از رویداد سرفیس فاش کرد. شایعه شده غول نرم افزاری در این رویداد از چند تبلت جدید، ویندوز لایت، سرفیس دو نمایشگره و اسپیکر قابل حمل ...

مایکروسافت با ارسال دعوتنامه به اهالی رسانه اطلاعات جدیدی از رویداد سرفیس فاش کرد. شایعه شده غول - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - نرم افزاری در این رویداد از چند تبلت جدید، ویندوز لایت، سرفیس دو نمایشگره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - و اسپیکر قابل حمل رونمایی خواهد کرد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان

در دعوتنامه، لوگوی محصول که قسمتی از آن شبیه یک پردازنده طراحی شده را می بینیم. زیر لوگو تاریخ برگزاری رویداد یعنی دوم اکتبر (10 مهر ماه) نوشته شده. گفته می شود این رویداد اهمیت زیادی دارد به همین خاطر هم «ساتیا نادلا» (Satya Nadella)، مدیرعامل مایکروسافت و هم «پانوس پانای» - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - (Panos Panay)، مدیر ارشد این شرکت در این مراسم حضور خواند داشت.

شایعات حاکی از آنند که مایکروسافت در رویداد پیش رو از سرفیس لپ تاپ با چیپ AMD، تبلت سرفیس با چیپ کوالکام و یک سرفیس پروی جدید با درگاه USB-C رونمایی خواهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - کرد. احتمالاً پردازنده ای که در تصویر دعوتنامه قرار داده شده به همین مسئله اشاره می کند. همچنین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - شایعه شده از اولین سرفیس مبتنی بر پردازنده ARM نیز رونمایی خواهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - شد.

گزارش شده غول نرم افزاری از یک سرفیس دو نمایشگره هم در این مراسم رونمایی خواهد کرد که به مدت دو سال در حال کار کردن روی آن بوده. خبر ساخت این دیوایس جدید با اسم رمز Centaurus اواسط خرداد ماه امسال منتشر شد.

مایکروسافت در همکاری با اینتل و تعداد دیگری از شرکای خود در حال توسعه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - یک سیستم عامل جدید با اسم رمز ویندوز لایت است. این سیستم عامل با ظاهر مدرن نسخه ساده شده ویندوز 10 بوده و مخصوص تبلت های دو نمایشگره توسعه داده شده.

احتمال دارد مایکروسافت از اسپیکر قابل حمل خود هم رونمایی کند. تصاویر پتنت این بلندگو چند روز قبل منتشر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - شد که از شباهت زیاد آن با گوگل هوم مینی خبر می داد. احتمالاً از این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - اسپیکر برای سرویس Microsoft Teams استفاده خواهد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خرمدره استان زنجان - شد.

مراسم مذکور روز 10 مهرماه به طور زنده توسط مایکروسافت پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone