🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31005.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل از تغییر ظاهری در آیفون های آینده خبر می‌دهد

به تازگی پتنت جدیدی از کمپانی کوپرتینویی به دست آمده که نشان می‌دهد تغییراتی در آیفون های آینده به وجود خواهد آمد. بر اساس این پتنت، احتمالاً نسخه‌های بعدی تلفن‌های هوشمند شرکت اپل به هواوی ...

به تازگی پتنت جدیدی از کمپانی کوپرتینویی به دست آمده که نشان می‌دهد تغییراتی در آیفون های آینده به وجود خواهد آمد. بر اساس این پتنت، احتمالاً نسخه‌های بعدی تلفن‌های هوشمند شرکت اپل به هواوی پی 20 پرو (بررسی ویدیویی دیجیاتو) شباهت خواهند داشت و از طراحی گرافیک gradient در بدنه‌ی پشتی خود بهره خواهند برد.

این پتنت که Surface Finishing نام دارد و تقریباً پوشش سطحی معنی می دهد، نشان می‌دهد که اپل تلاش می‌کند که ظاهر سطح زیری پوسته‌ی شیشه‌ای خارجی آیفون های آینده را تغییر دهد. بدین ترتیب طراحی gradient موجب می‌شود که انعکاس نور از بدنه‌ی پشتی آن حالتی رنگین کمانی پیدا کند.

بر اساس گزارشات بدست آمده از این پتنت، به نظر می‌رسد که کوپرتینویی درنظر دارد با استفاده از سیستم کنترل عددی کامپیوتری، شیارهای ریزی روی سطح دیوایس ایجاد کند. این شیارها موجب می‌شود که نحوه‌ی انعکاس نور از بدنه‌ی محصول تغییر کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اپل بر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خلاف عملکردش حین تکنیک شن‌زنی (سندبلاست)، از مهره‌های سرامیکی برای ایجاد پستی بلندی در بدنه‌ی پشتی آیفون های آینده استفاده خواهد کرد. با این روش تغییر رنگ انعکاس نور از سطح این دیوایس‌ها، شدیدتر خواهد بود و حتی با کمترین تغییر زاویه نیز - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رخ خواهد داد.

گزارش شده موفقترین تولیدکننده‌ی تلفن هوشمند آمریکایی، قصد دارد آیفون های سال ۲۰۱۹ خود را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دوباره از نو طراحی کند چرا که از فروش نامناسب آیفون های سال ۲۰۱۸ خود یعنی آیفون XS، XS Max و XR رضایت ندارد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

از این رو به نظر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌رسد طراحی ظاهری متفاوت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و جدید می‌تواند راهی مناسب برای شروع تغییرات جدید باشد. بنابراین احتمالاً کاربران سیستم عامل iOS سال آینده می‌توانند با تکان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دادن گوشی‌هایشان رنگ معکس شده از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنها را تغییر دهند و بیشتر از قبل خودنمایی کنند.

گفتنی کمپانی کوپرتینویی آنچنان از فروش تلفن‌های هوشمند خود راضی نیست چرا که اخیراً گزارش شده این شرکت با توجه فروش کمتر از انتظار آیفون های XS و XS Max، قصد دارد تولید آیفون - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 10 را ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone