🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36054.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی ZTE فعالیت های تولیدی خود را به حالت تعلیق درآورد

به دنبال تحریم کمپانی چینی ZTE و ممنوع شدن همکاری کمپانی های آمریکایی با این شرکت از سوی دولت آمریکا این موبایل ساز چینی با بحرانی جدی مواجه شده است. بر همین اساس و به ...

به دنبال تحریم کمپانی چینی ZTE و ممنوع شدن همکاری کمپانی های آمریکایی با این شرکت از سوی دولت آمریکا این موبایل ساز چینی با بحرانی جدی مواجه شده است. بر همین - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - اساس و به منظور حفظ موجودیت کمپانی، مقامات طی بیانیه ای توقف کلیه فعالیت های عملیاتی این شرکت را اعلام کردند.

در بیانیه مذکور تاکید شده که این به معنی پایان کار موبایل ساز چینی نیست و آنها آن مقدار پول نقد در حساب های خود دارند تا بتوانند در این دوره «خواب مصنوعی» بدنه شرکت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - را از خطر فروپاشی حفظ نمایند.

در بیانیه ZTE آمده که آنها در - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - این فرصت مذاکرات فشرده خود با مقامات دولتی آمریکا برای حل و فصل موضوعات و منصرف ساختن آنها از تصمیم پیشین خود برای ممنوعیت فعالیت برند چینی در خاک این کشور را ادامه خواهند داد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران

 

مسئله - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - اینجاست که تحریم این شرکت فقط به معنی ممنوعیت ورود محصولات آن به بازار ایالات متحده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - نیست، بلکه هیچ کدام از برندهای آمریکایی نیز - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - حق همکاری با ZTE را نخواهند داشت. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - بدین ترتیب این شرکت علاوه بر این که امکان استفاده از چیپ های تولیدی برندهایی چون کوالکام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - و Dolby را در محصولات خود از دست داده، بلکه احتمالاً از این پس دیگر نمی تواند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - از سیستم عامل اندروید نیز روی محصولات خود استفاده نماید.

در این میان البته همه خبرها برای برند چینی ناگوار نیست. در طی هفته جاری اعلام شد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - که در عوض کوالکام، چیپ ساز تایوانی یعنی مدیاتک اجازه یافته تا وظیفه تامین چیپ های مورد نیاز موبایل های ZTE را بر عهده بگیرد.

ماجرای تحریم این شرکت از یک سال پیش و زمانی آغاز شد که وزارت خزانه داری آمریکا چینی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - ها - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - را متهم به همکاری غیر قانونی با دو کشور ایران و کره شمالی کرد. حال پس از گذشت حدود یک سال و عدم پایبندی ZTE به شروط مطرح شده از جمله اخراج بیش از ۳۵ کارمند عالی رتبه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - کمپانی که در معملات غیر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر قائمشهر استان مازندران - قانونی این شرکت با کشورهای مذکور دخالت داشته اند، تحریم های دولت ایالات متحده به مرحله اجرا درآمدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone