🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40525.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی به اتهام نقض پتنت ابزارهای پوشیدنی راهی دادگاه می شود

امروزه دنیای تکنولوژی با مسئله ای به نام «حق مالکیت فکری» مواجه است که به منظور حفاظت از حقوق مخترعین و نوآوران، و با ارائه اسنادی تحت عنوان «پتنت» به وجود آمده، که صاحبان این ...

امروزه دنیای تکنولوژی با مسئله ای به نام «حق مالکیت فکری» مواجه است که به منظور - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حفاظت از حقوق مخترعین و نوآوران، و با ارائه اسنادی تحت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - عنوان «پتنت» به وجود آمده، که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - صاحبان این اسناد را قادر می سازد هر فرد یا شرکتی که از ایده مشابهی استفاده کرده است را تحت پیگرد قانونی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قرار دهند.

به همین خاطر این روزها بازار ثبت و معامله پتنت حسابی داغ شده و اکثر شرکت ها حتی پس از تحقیق و توسعه فراوان، با معرفی ایده جدید در محصولات خود ناگهان با کمپانی دیگری که پتنت همان ایده را چند سال قبل به ثبت رسانده مواجه می شوند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اکنون شرکت هوآوی نیز با مشکل مشابهی رو به رو شده و به دلیل استفاده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از سنسورهای حرکتی برای روشن کردن ابزارهای پوشیدنی خود، توسط کمپانی امنیتی «Uniloc» در تگزاس مورد اتهام نقض پتنت قرار گرفته است.

پتنت تشخیص بیداری در ابزارهای پوشیدنی سال 2014 توسط یونیلاک به ثبت رسیده بود

بر اساس اظهارات یونیلاک، هوآوی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در ابزارهای پوشیدنی خود شامل ساعت ها و مچ بندها، برای تشخیص وضعیت کاربر (خواب و بیداری) از سنسورهای حرکتی و نرم افزارهای مربوطه استفاده کرده و حرکات نرمال زمان خواب و بیداری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را از هم تشخیص می دهد، که پتنت چنین قابلیتی سال 2014 توسط Uniloc به ثبت رسیده است.

جالب اینجاست که به عقیده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یونیلاک حتی اگر هوآوی در زمینه کپی برداری مستقیم از پتنت مورد بحث نیز مجرم شناخته نشود، به دلیل تشابه نحوه عملکرد دیوایس هایش با فناوری Uniloc مسئول بوده و باید غرامت بپردازد.

گفتنی است کمپانی تگزاسی در زمینه ممنوعیت فروش محصولات هوآوی صحبتی به میان نیاورده اما از دادگاه به قضاوت «رادنی گیلسترپ» خواسته شرکت چینی را ملزم به پرداخت خسارات وارده به دلیل نقض پتنت، و همچنین دستمزد وکلای پرونده نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone