🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43616.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سرفس فون یا هات اسپات همراه؛ پتنت جدیدی از مایکروسافت رؤیت شد

امروز پتنتی متعلق به مایکروسافت از سوی دفتر ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده منتشر شده که وسیله ای را تحت عنوان «دستگاه ارتباطی وایرلس» نشان می دهد. واضح است که در توصیف این ...

امروز پتنتی متعلق به مایکروسافت از سوی دفتر ثبت اختراع و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نشان تجاری ایالات متحده منتشر شده که وسیله ای را تحت عنوان «دستگاه ارتباطی وایرلس» نشان می دهد. واضح است که در توصیف این ابزار، قابلیت های ارتباطی با شبکه وب از طریق فناوری های 3G، وای-فای و LTE به چشم می خورد.

مایکروسافت در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این پتنت به توضیح کامل نحوه دفع حرارت از طریق بدنه پرداخته. در دستگاه مورد بحث احتمالاً یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده و شاید از فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتزی شبکه وای-فای هم پشتیبانی کند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

با توجه به ابعاد آنتن ها، باتری و دیگر اجزای اصلی ساختاری، می توان مطمئن بود که با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نسبت 16:9 روبرو نیستیم و در واقع ابعاد سطح ابزار به 57×90 میلیمتر می رسد. نکته مهم دیگر، این است که وسیله فوق انعطاف پذیر نیست، بلکه در وسط آن لولایی تعبیه شده تا شبیه موبایل های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تاشو عمل کند.

با تمام این تفاسیر، به نظر نمی رسد با یک «موبایل» روبرو باشیم، چون جزئیات - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کاملی در مورد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محل قرار گرفتن مودم LTE و ارتباط آنتن ها و باتری به بورد اصلی ارائه شده و نمایشگری - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بسیار کوچک هم در لبه دستگاه حضور دارد. با توجه به این اطلاعات، شاید یک هات اسپات موبایل را می بینیم که اطلاعاتی مانند نوع ارتباط، شدت سیگنال و سرعت دریافت دیتا را روی نمایشگر نشان می دهد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این دستگاه به دو سیم کارت، یا یک سیم کارت و یک کارت حافظه مجهز می شود و هیچ نمایشگر دیگری ندارد، ضمن اینکه اشاره ای به قابلیت ماژولار یا اتصال به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مجموعه دیگر در پتنت دیده نمی شود. بنابراین برخلاف انتظار همگان، با اطمینان بالا می توان گفت با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - «سرفس فون» روبرو نیستیم و فقط وسیله ای با قابلیت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های ارتباطی متعدد را می - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بینیم.

گفتنیست مایکروسافت چند وقتیست که توجه خود را از تلفن های هوشمند برگرفته و به حوزه های نه چندان پر هیجان اما بسیار سودآور، مانند خدمات ابری و کنسول های گیمینگ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - روی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آورده، رویکردی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که نتیجه بسیار خوبی را برای آنها در پی داشته است.

- تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone