تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13102.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

فتوشاپ با هوش مصنوعی تصاویر ۱۰ مگاپیکسلی را به ۴۰ مگاپیکسلی تبدیل می‌کند

قابلیت جدید فتوشاپ به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، تعداد پیکسل‌های موجود در یک تصویر را چهار برابر کنند. این ویژگی جدید که «سوپر رزولوشن» نام دارد، در آینده نزدیک ...

قابلیت جدید فتوشاپ به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، تعداد پیکسل‌های موجود در یک تصویر را چهار برابر کنند. این ویژگی جدید که «سوپر رزولوشن» نام دارد، در آینده نزدیک به نرم افزار لایت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - روم ادوبی هم اضافه می‌شود.

ادوبی با استفاده از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - این قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی، از نزدیک جزئیات یک تصویر را مورد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - بررسی قرار می‌دهد و سپس با استفاده از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - جزئیات مشابه در میلیون‌ها عکس دیگر، نحوه گسترش آن را پیش‌بینی می‌کند.

اگرچه در اکثر مواقع تصاویر به اندازه کافی بزرگ هستند، اما زمانی که - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - بخواهیم تصاویر بسیار بزرگ را پرینت کنیم یا اینکه روی بخش‌هایی از آن زوم کنیم، شاید با کمبود پیکسل مواجه شویم. در چنین مواقعی، فناوری مانند سوپر رزولوشن کارایی دارد.

این فناوری می‌تواند یک عکس ۱۰ مگاپیکسلی گوشی را به یک تصویر ۴۰ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - تبدیل کند تا بتوانیم آن را در ابعاد بزرگتری پرینت کنیم. علاوه بر این، برش ۲ مگاپیکسلی به ۸ مگاپیکسلی تبدیل می‌شود که کارایی بالاتری دارد. با این ویژگی اگر بخواهید یک تصویر را پرینت کرده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - روی دیوار قرار دهید، این عکس واضح‌تر می‌شود.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران
تصویر سمت راست با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی فتوشاپ ایجاد شده است

این اولین باری نیست که ادوبی برای بهبود کیفیت تصاویر به سراغ هوش مصنوعی می‌رود. این کمپانی در سال ۲۰۲۰ یک نسخه جدید از فتوشاپ منتشر کرد که دارای چندین قابلیت ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند فیلترهای عصبی بود.

شرکت‌های دیگری هم به سراغ افزایش رزولوشن تصاویر رفته‌اند. برای مثال در سال ۲۰۱۷ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - گوگل از فناوری به نام «RAISR» در گوشی‌های پیکسل استفاده کرد که درون یک صحنه بطور دیجیتال زوم می‌کند و بخشی از ویژگی Super Res Zoom محسوب می‌شود. علاوه بر آن، یکی از رقبای فتوشاپ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - به نام «Pixelmator» هم دارای ویژگی به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - نام «ML Super Resolution» است.

ادوبی روی بهبود توانایی هوش مصنوعی خود برای افزایش میزان بزرگنمایی به همراه شفافیت بالاتر و کاهش نویز کار کرده. این کمپانی برای آموزش سیستمش، از دو عکس استفاده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران - کرده که یکی از آن‌ها رزولوشن کامل داشته و رزولوشن دیگری نصف بوده است. این قابلیت درون ابزار «Adobe Camera Raw» فتوشاپ قرار دارد.

- تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بهشهر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone