🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41642.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

با ۱۰ مورد از عجیب ترین موبایل های تولید شده تا امروز آشنا شوید

در حال حاضر اکثر تلفن های هوشمند بازار ظاهری شبیه به هم پیدا کرده اند و تنها در جزئیات طراحی با یکدیگر تفاوت دارند؛ این در حالی است که در گذشته هر از گاهی یک ...

در حال حاضر اکثر تلفن های هوشمند بازار ظاهری شبیه به هم پیدا کرده اند و تنها در جزئیات طراحی با یکدیگر تفاوت دارند؛ این در حالی است که در گذشته هر از گاهی یک دستگاه موبایل با طراحی متفاوت وارد بازار می شد که البته بیشتر مواقع نیز با عدم استقبال مشتریان از بازار حذف می شد.

لازم به ذکر است - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که در سال های اخیر نیز شاهد بعضی طراحی های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - متفاوت در دنیای تلفن های همراه بوده ایم که در ادامه به 10 مورد از موارد عجیب که شامل مدل های اخیر هم می شوند، اشاره خواهیم کرد:

1- Nokia N-Gage

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

موبایل N-Gage - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که با تأکید بر انجام بازی و با الگوبرداری از کنسول های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دستی طراحی شده بود، پس از عدم موفقیت در بازار از خط تولید نوکیا کنار گذاشته شد؛ اما تا چند سال بعد از حذف آن، بخش بازی ها در محصولات نوکیا از برند «N-Gage» بهره می بردند.

2- Nokia 7600

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

نوکیا 7600 محصولی بود که به دلیل طراحی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نه چندان محبوب خود (بر خلاف برادر بزرگترش 7610)، نتوانست در بازار موفقیت چندانی کسب کند و خیلی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - زود به خاطره ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پیوست.

3- Blackberry Passport

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

بلک بری پاسپورت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یکی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محصولاتی بود که کمپانی تولیدکننده امید زیادی به فروش بالای آن داشت، با این حال گویا ترکیب نسبت ابعاد 1:1 نمایشگر با کیبورد فیزیکی هم نتوانست مشتریان تلفن های هوشمند تمام لمسی با نمایشگرهای مستطیلی را به خرید آن ترغیب کند.

4- Motorola Flipout

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

موتورولا Flipout یک تلفن مربعی دیگر بود که از لولای خاصی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بهره می - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برد و در سال 2010 با یک دوربین 3 مگاپیکسلی و اندروید 2.1، کار زیادی از پیش نبرد.

5- Sidekick

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

موبایل های زیادی با طراحی موسوم به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - «Sidekick» (نمایشگر کشویی) طراحی شدند که در میان آنها محصولاتی از برند محبوب iMate نیز دیده می شود، اما با گذشت زمان و ورود تلفن های تمام لمسی، عمر این سبک طراحی نیز به پایان رسید.

6- Huawei KFC

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

همکاری برندها از صنایع مختلف امر چندان عجیبی نیست اما تولید یک تلفن همراه با برند رستوران های زنجیره ای «KFC» از جمله مواردی است - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که توجه هر مخاطبی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را به خود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جلب می کند. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این تلفن هوشمند که توسط کمپانی هوآوی به تولید رسیده، تنها در بازار کشور چین عرضه شده است.

7- Vertu Signature Touch

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

موبایل گران قیمت ورتو با برچسب 8000 دلاری، علاوه بر طراحی جالب توجه درب پشتی، امکان سفارش پوست خزندگان و پستانداران مختلفی را برای پوشش پنل پشتی داشته و مشتریان می توانند با پرداخت مبالغ بیشتر، از گزینه هایی مانند پوست تمساح نیز برخوردار شوند.

8- Sirin Labs Solarin

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

محصول دیگری که از برچسب قیمت بالایی برخوردار است، موبایل سولارین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بوده که سال گذشته با شعار «امن ترین تلفن همراه» و با قیمت 16000 دلار راهی بازار شد. گفتنی است طبق ادعای کمپانی، سولارین از رمزگذاری با استاندارد نظامی برخوردار بوده و به هیچ عنوان نمی توان آن را هک کرد.

9- GTstar Bluetooth Mini Mobile

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

دستگاهی که در تصویر می بینید در واقع یک موبایل کامل با توانایی برقراری ارتباط بوده و اندازه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یک هندزفری بلوتوث، کوچک است. با این حال قیمت 25 دلاری آن باعث شده که در بعضی بازارها و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در میان قشر خاصی از افراد، فروش خوبی را تجربه کند.

10- RED Hydrogen

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

موبایل «هیدروژن» ساخت کمپانی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - RED (متخصص در تولید دوربین های سینمایی) نخستین تلفنی خواهد بود که از نمایشگر هولوگرافیک بهره می برد؛ البته موبایل مذکور هنوز روانه بازار نشده اما همین حالا نیز با توجه به طراحی پنل پشتی آن می توان گفت که با دستگاه عجیبی رو به رو خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone