تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30103.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

توسعه لنز دوربین فوق باریک با الهام از چشم نوعی انگل زنبور

طبیعت همواره منبع الهام بخش بسیار خوبی برای اختراعات بشر بوده و بسیاری از فناوری هایی که به صورت روزمره با آنها سر و کار داریم از طبیعت الگوبرداری شده اند. در یکی از تازه ...

طبیعت همواره منبع الهام بخش بسیار خوبی برای اختراعات بشر بوده و بسیاری از فناوری هایی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - که به صورت روزمره با آنها سر و کار داریم از طبیعت الگوبرداری شده اند. در یکی از تازه ترین برداشت ها از طبیعت نیز گروهی از محققان کره ای با الهام از چشم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - نوعی انگل زنبور، لنز دوربین ویژه ای ساخته اند که بسیار باریک تر از نمونه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - های موجود در بازار است.

Xenos peckii نام انگلی است که به عنوان الگوی پروژه، مورد مطالعه قرار گرفته. این حشره کوچک بخش قابل توجهی از زندگی خود را در بدن نوعی زنبور بی عسل می گذراند؛ اما نکته قابل توجه پژوهشگران انستیتو علم و فناوری کره، ساختار منحصر به فرد چشم این موجود است که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - کپی برداری از آن امکان توسعه موبایل ها و دوربین های باریک تر را فراهم خواهد کرد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران

حاصل کار پژوهشگران کره ای دوربینی با ضخامت 1.4 میلیمتر و قطر دهانه 3.4 میلیمتر است که به جای یک لنز واحد، از آرایه ای از ریزمنشورهایی تشکیل شده که هرکدام روی یک میکرولنز مجزا قرار گرفته اند.

هر واحد ثبت تصویر شامل یک ریزمنشور، یک میکرولنز و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - یک حسگر اختصاصی است

در این ساختار لنز دوربین، هر واحد دریافت نور ریزمنشور/میکرولنز به یک سنسور CMOS اختصاصی متصل شده و تصویر ورودی را به این حسگر منتقل می - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - کند. در ضمن تمام واحدهای ثبت تصویر توسط ماده مخصوص جاذب نور از یکدیگر جدا شده اند تا از ورود نور کانال های مجاور به یکدیگر پیشگیری شده و اختلالی در تصویر نهایی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ایجاد نشود.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران
هر منشور یا لنز بخشی از تصویر سوژه را از دید متفاوتی ثبت می کند. این بخش ها به صورت دیجیتالی با هم ترکیب می شوند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - تا یک تصویر عریض با رزولوشن بالا از کل سوژه را شکل دهند.

در نهایت هر واحد شامل ریزمنشور، میکرولنز و سنسور CMOS بخش کوچکی از تصویر کلی را به ثبت می رساند که این تصاویر کوچک به صورت دیجیتالی با یکدیگر ترکیب شده و یک عکس عریض با رزولوشن بالا را تشکیل می دهند.

این نخستین باری است که یک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - لنز دوربین با کپی برداری از چشم حشرات و استفاده از سنسورهای CMOS متداول توسعه پیدا می کند و در آینده با ارائه نسخه کاربردی، امکان مقایسه آن با دوربین های موجود فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone