🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36412.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل هوم پاد‌های ارزانتری تحت برند بیتس به بازار عرضه خواهد کرد؟

اپل با معرفی و عرضه‌ی اسپیکر هوشمند خانگی‌اش یعنی هوم پاد نتوانسته موفقیت زیادی کسب کند. با این که بسیاری از منتقدان از کیفیت صدای بسیار فوق‌العاده‌ هوم پاد تعریف کرده‌اند، کاربران در ماه‌های اخیر ...

اپل با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - معرفی و عرضه‌ی اسپیکر هوشمند خانگی‌اش یعنی هوم پاد نتوانسته موفقیت زیادی کسب کند. با این که بسیاری از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - منتقدان از کیفیت صدای بسیار فوق‌العاده‌ هوم پاد تعریف کرده‌اند، کاربران در ماه‌های اخیر استقبال شایان توجهی از این محصول به عمل نیاورده‌اند و رقبایی نظیر آلکسای آماوزن یا گوگل هوم را به آن ترجیح داده‌اند. حال به نظر می‌رسد که اپل زنگ خطری برای فروش بلند‌گو‌های خود به صدا درآورده و قصد دارد تحت برند بیتس، هوم پاد‌های ارزانتری به بازار عرضه کند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران

پیش از این گزارش شده بود که طی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - سه ماهه نخست سال جاری میلادی بالغ بر ۹.۲ میلیون اسپیکر هوشمند به فروش رفته و آمازون با عرضه ۴ میلیون دستگاه در سه ماهه ژانویه تا مارس کماکان بازیگر اصلی این بازار باقی مانده است. این کمپانی موفق شده ۴۳.۶ درصد از این بازار را به خود اختصاس دهد. در حالی که اپل تنها توانسته ۶۰۰ هزار از این محصولات را به فروش رسانده و ۶ درصد بازار را از آن خود کند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران

کارشناسان دو دلیل اصلی برای عدم فروش مناسب اسپیکر‌های هوم پاد اپل مطرح می‌کنند؛ اول - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - اینکه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - دستیار سیری بکار رفته در این اسپیکر در مقایسه با آلکسا و دستیار گوگل حرفی برای گفتن ندارد چرا که نه تنها سیری از قابلیت‌های ویژه این دو برای بلندگو های هوشمند بهره نمی‌برد، حتی نسبت سیری تعبیه شده در آیون نیز ضعیفتر عمل می‌کند. دلیل دیگر این است که با وجود برخی ناتوانایی‌ها، بلندگوی هوشمند اپل به قیمتی بسیار گرانتر از رقبایش عرضه می‌شود. برای مثال هوم پاد اپل نرخی معادل ۳۴۹ دلار دارد، در حالی که گوگل هوم به قیمت ۱۳۰ دلار عرضه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران

حال به نظر می‌رسد کمپانی کوپرتینویی تصمیم گرفته برای فروش بلندگوهای خود، هوم پاد‌های ارزانتری تولید کند چرا که شایعاتی در این زمینه مطرح شده و از عرضه‌ی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - هوم‌ پاد‌هایی ۱۹۹ دلاری خبر می‌دهد. این شایعه که توسط یکی شرکت‌های تایوانی زنجیره‌ی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بابل استان مازندران - تولیدکنندگان منتشر شده احتمال می‌دهد هوم پاد‌های ارزانتر اپل تحت برند بیتس به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone