تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10098.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای پهپاد مویک ۳ طراحی و دوربین‌های آن را نشان می‌دهد

شرکت چینی «DJI» که در سطح جهان به دلیل پهپاد‌های خود شناخته می‌شود در حال کار روی دستگاه جدید خود یعنی پهپاد مویک ۳ است و اکنون طراحی این دستگاه و دوربین دوگانه هاسلبلاد (Hasselblad) ...

شرکت - تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران - چینی «DJI» که در سطح جهان به دلیل پهپاد‌های خود شناخته می‌شود در حال - تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران - کار روی دستگاه جدید خود یعنی پهپاد مویک ۳ است و اکنون طراحی این دستگاه و دوربین دوگانه هاسلبلاد (Hasselblad) آن مشخص شده است.

طراحی این دستگاه اوایل ماه نیز افشا شده بود و اکنون رندرهای جدیدی از - تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران - پهپاد DJI Mavic 3 منتشر شده است. این رندرها که از طریق DroneDJ منتشر شده که در چین منبع معتبری محسوب می‌شود و گفته می‌شود طراحی آن به محصول نهایی شبیه است.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران

طبق رندرهای ارائه شده، بازوهای پهپاد مویک ۳ نسبت به قبل نازک‌تر دیده می‌شود اما جنبه‌های دیگر محصول، از - تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران - جمله باتری عقب آن مطابق گزارش‌های قبلی است. همچنین در - تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران - بخش ماژول دوربین‌های پهپاد لوگو هاسلبلاد دیده می‌شود که با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد.

در گزارش‌های پیشین ادعا شده بود که پهپاد مویک ۳ از دو سنسور دوربین بهره می‌برد. دوربین اصلی قادر به فیلمبرداری با حداکثر وضوح 5.7K است و سنسور ثانویه آن از - تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران - زوم اپتیکال ۷ برابر پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود - تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران - این پهپاد ۱ ترابایت حافظه داخلی داشته باشد و از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد.

علاوه بر این نسل جدید پهپاد مجهز به سیستم کنترلر هوشمند جدیدی است که به بهبود هدایت و عملکرد آن کمک می‌کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در روزها و هفته‌های آینده اخبار بیشتری از - تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران - آن به گوش برسد.

در مورد عرضه پهپاد نیز جزئیات و اطلاعات متناقضی در دسترس است. در حالی که یک گزارش ادعا می‌کند این محصول در ماه اکتبر یا نوامبر (تا اواسط آذر ماه) روانه بازار خواهد شد، گزارش دیگری ادعا می‌کند که عرضه آن از اوایل سال آینده آغاز می‌شود. با توجه به اینکه DJI تولید مویک ۲ پرو را متوقف کرده است، به احتمال زیاد نسل جدید این پهپادها در دو مدل معمولی و - تعمیرات یخچال هایر در شهر بابلسر استان مازندران - پرو طی ماه‌های آینده معرفی و عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone