🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21822.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هک وب‌سایت و سیستم رادیویی پلیس مینیاپولیس بدست هکرهای «انانیموس»

چند روز پیش «جورج فلوید» در زمان دستگیری توسط پلیس «مینیاپولیس» جان خود را از دست داد. این واقعه تظاهرات زیادی در ایالات متحده آمریکا در پی داشته و ظاهرا گروه هکری «انانیموس» نیز وب‌سایت و ...

چند روز پیش «جورج فلوید» در زمان دستگیری توسط - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - پلیس «مینیاپولیس» جان خود را از دست داد. این واقعه تظاهرات زیادی در ایالات متحده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - آمریکا در پی داشته و ظاهرا گروه هکری «انانیموس» نیز وب‌سایت و رادیو پلیس این شهر را مورد حمله سایبری قرار داده است.

در روزهای اخیر معترضان در شهرهای مختلف ایالات متحده آمریکا به علت خشونت پلیس این کشور علیه سیاه‌پوستان دست به تظاهرات زدند و حالا هکرهای انانیموس هم در حمایت از این معترضان وارد کارزار شده اند. آنها با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - انتشار ویدیویی از تصمیم خود برای حمایت از معترضان خبر دادند و از ابتدای هفته جاری مدتی سایت پلیس شهر مینیاپولیس را از دسترس خارج کرده‌‌اند.

این وب‌سایت از روز یکشنبه‌ برخی مواقع افراد را ملزم به ارائه «کپچا» می‌کرد تا از ربات نبودن آن‌ها اطمینان حاصل شود. این ابزار برای کاهش احتمال حملات DDoS بکار می‌رود که در آن ربات‌ها با افزایش بیش از حد میزان درخواست‌ها سایت را از کار می اندازند. در حال حاضر مقامات در اداره پلیس و همچنین مقامات رسمی شهر نسبت به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - این موضوع - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - واکنشی نشان نداده‌اند.

در تاریخ ۸ خرداد ویدیویی از گروه انانیموس در یک صفحه تایید نشده فیسبوک منتشر شد که مستقیما پلیس مینیاپولیس را هدف قرار داده بود. در این ویدیو، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - پلیس این شهر به «سابقه ناگوار خشونت و فساد» - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - متهم شده بود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان

فردی که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - در این ویدیو صحبت می‌کند، هودی به تن دارد و ماسک «گای فاکس» را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - زده، ماسکی که به عنوان سمبل این گروه شناخته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - می‌شود. در پایان ویدیو، این فرد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - اعلام می‌کند:

«ما برای اجرای عدالت به سازمان فاسد شما اعتماد نمی‌کنیم، بنابراین ما جنایات گسترده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - شما را در معرض دید جهان قرار می‌دهیم. ما یک لژیون هستیم، منتظرمان باشید.»

این ویدیو تنها در چند روز ۲.۳ میلیون بازدید در فیسبوک داشته. علاوه بر وب‌سایت، به نظر می‌رسد سیستم رادیویی پلیس نیز هک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - شده. فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن سیستم رادیویی پلیس هک شده و به جای مکالمات عادی، در حال - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - پخش موسیقی است. - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - بسیاری گروه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - انانیموس را مسئول چنین کاری می‌دانند، البته هنوز این گروه و همچنین پلیس به صورت رسمی چنین موضوعی را تایید نکرده‌اند.

این گروه هکری تنها به هک کردن وب‌سایت و رادیوی پلیس بسنده نکرده و اسنادی را منتشر کرده که از ارتباط میان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - دونالد ترامپ و سرمایه داری به نام جفری اپستین حکایت دارد که به سوءاستفاده جنسی از دختران نابالغ متهم بود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - و در زندان دست به خودکشی زد. آنها همچنین اسنادی را درباره مرگ پرنسس دایانا، خانواده سلطنتی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - بریتانیا و بیل گیتس منتشر کرده‌اند.

در حالی که برخی اعتراضات - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خرمدره استان زنجان - آرام هستند، در برخی شهرهای آمریکا شورش رخ داده است. دیروز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رسانه‌ها را با اتهام پر و بال دادن به خشونت‌ها پس از مرگ جورج فلوید سرزنش کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازجهان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب احیانا تعمیرچی اطراف میدان توحید خرمدره هم تعمیرات لباسشویی ایندزیت IWE71251CECO داره
پاسخ: بله در میدان توحید شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone