🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39455.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چگونه سرعت آیفون و آیپدهای قدیمی را بالا ببریم؟

هر سال شرکت اپل از جدیدترین محصولات خود، پرده بر می دارد و سعی می کند با عرضه نسخه ای تازه از سیستم عامل جذابش، میان سخت افزار و نرم افزار هماهنگی قابل قبولی به ...

هر سال شرکت اپل از جدیدترین محصولات خود، پرده بر می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دارد و سعی می کند با عرضه نسخه ای تازه از سیستم عامل جذابش، میان سخت افزار و نرم افزار هماهنگی قابل قبولی به وجود آورد. با این حال تمام طرفداران اپل، حاضر نیستند که هر سال گجت های قدیمی خود را کنار بگذارند و به سراغ محصولات تازه این شرکت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بروند.

با این حال، حتی گجت هایی مانند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آیفون و آیپد نیز از سالخوردگی در امان نیستند و بالاخره غبار گذر ایام روی شان می نشیند و کمی کندشان می کند. البته گفتنیست که با چند حقه و ترفند ساده می توان تا اندازه ای از تاثیرات سالخوردگی آیفون و آیپدهای قدیمی کم کرد و کارایی این گجت های هوشمند را بهبود بخشید.

آیفون یا آیپد خود را ری استارت کنید

آیا تا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حالا حین رو به رو شدن با کندی بیش از حد آیفون خود آن را ری استارت کرده اید؟ شاید عجیب به نظر برسد ولی همین راهکار ساده خیلی وقت ها می تواند مثمر ثمر واقع شود و سرعت را به موبایل یا تبلت تان باز گرداند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

هزاران بار هم این کار را انجام داده اید و مسلما نیازی به توضیح اضافه نیست. فقط کافیست کلید پاور - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آیفون یا آیپد قدیمی خود را برای چند ثانیه نگه دارید تا گزینه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - «Slide to power off» روی صفحه نقش ببندد. حالا کلید پاور را بگیرید و آن را به سمت راست بکشید تا دستگاه خاموش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شود.

با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روشن شدن دوباره دستگاه، به احتمال - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خیلی زیاد متوجه افزایش سرعت آن می شوید. اما ممکن است که این اتفاق هم رخ ندهد و آیفون و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آیپدتان همچنان کند باقی بماند. با این حال بهتر است پیش از به هم ریختن تنظیمات برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.

از حجم پردازش های گرافیکی بکاهید

در اغلب مواقع بسیاری از پردازش های گرافیکی روی عملکرد سخت افزار تاثیر مخربی دارند. البته سخت افزارهای جدید و قدرتمندتر با این پردازش های سنگین مشکل چندانی ندارند و خیلی راحت از پس نمایش انیمیشن های مختلف و جزئیات ریز گرافیکی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بر می آیند.

با این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حال اگر یک آیفون یا آیپد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قدیمی در دست داشته باشید، به خوبی می بینید که سخت افزار نسل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پیشین چندان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با این پردازش ها میانه خوبی ندارد. به زبان ساده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تر گاهی اوقات آیفون های قدیمی به سختی می توانند انیمیشن های جدید را بی نقص اجرا کنند و در اغلب مواقع عملکرد دستگاه با لگ و کندی همراه می شود.

با این حال می شود با کمی دستکاری در تنظیمات دستگاه این مشکلات را تا اندازه زیادی برطرف کرد. برای شروع به تنظیمات بروید و سپس به ترتیب وارد General و Accessibility شوید. در صفحه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باز شده، دو گزینه وجود دارد که باید به سراغشان بروید: Increase Contrast و Reduce Motion.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اول گزینه Increase Contrast را بفشارید و سپس در صفحه مخصوص - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به آن، Reduce Transparency را فعال کنید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

با این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کار کمی از شفافیت المان های مختلف تصویر کاسته می شود و به خوبی می توانید تاثیرات آن را در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رابط کاربری و کنترل سنتر ببینید. شاید پس از انجام این کار کمی از زیبایی رابط کاربری کاسته شود. اما به لطف این تغییرات، سرعت عملکرد دستگاه به شدت ارتقا پیدا می کند و از میزان لگ ها کاسته می شود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

حالا نوبت به Reduce Motion می رسد. فقط کافیست گزینه آن را فعال کنید تا از حجم بسیاری از انیمیشن های در حال اجرای غیر ضروری کاسته شود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اپ های اضافه را حذف و کمی فضا آزاد کنید

اگر حافظه آیفون یا آیپدتان تقریبا پر است، می توانید با حذف کردن چند مورد از اپ های بلااستفاده فضای بیشتری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به دست آورید و به تبع سرعت عملکرد دستگاه خود را ارتقا بخشید. علاوه بر این، بسیاری از این اپ ها، با اجرای پردازش های خاصی در پس زمینه، سخت افزار را درگیر خود می کنند و به تنهایی باعث کندی بیشتر پرفورمنس دستگاه می شوند. پس به همین منظور - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پاک کردن اپ هایی که به آن ها احتیاجی ندارید می تواند روی عملکرد دستگاه تان تاثیر بسزایی داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

از رفرش اپ ها در پس زمینه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جلوگیری کنید

رفرش اپ ها در پس زمینه نیز یکی دیگر از مسائلی است - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که می تواند علت کندی پیش از حد آیفون و آیپدهای قدیمی را توجیه کند. خوشبختانه می توان این ویژگی را غیرفعال کرد و از آن پس مانع به روزرسانی های بی علت اپ ها در پس زمینه شد.

برای دسترسی به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این موضوع نیز کافیست به تنظیمات بروید و از طریق منو General وارد Background App Refresh شوید. حالا با باز شدن پنجره Background App Refresh، دو انتخاب پیش روی تان قرار می گیرد: جلوگیری از رفرش تمام اپ ها یا اعمال تغییرات روی اپلیکیشنی خاص.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

از این رو می توانید با انتخاب گزینه دوم، این تغییرات را روی برخی از اپ ها اعمال کنید و ببینید با این کار، وضعیت عملکرد دستگاه بهبود پیدا می کند یا نه. با این حال اگر تغییری احساس نکردید بهتر است به سراغ انتخاب اول - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بروید و ویژگی رفرش در پس زمینه را برای تمام اپ ها متوقف کنید.

البته نکته جالب آن است که با خاموش شدن ویژگی رفرش در پس زمینه، فقط عملکرد دستگاه بهبود پیدا نمی کند و به نوعی طول عمر باتری نیز افزایش پیدا می کند. به همین منظور می توان با انجام این کار از مزایای بیشتری هم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برخوردار شد و از خالی شدن بی مورد شارژ موبایل یا تبلت جلوگیری کرد.

پیام های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روی هم انباشته شده خود را پاک کنید

با اینکه بعید است این موضوع روی عملکرد کلی دستگاه تاثیری بگذارد، اما بسیاری از کاربران متوجه شدند که با انباشته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شدن بیش از حد پیام ها، اپ Messages به شدت کند می شود. از این رو، بهتر است هر از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گاهی به سراغ اپ Messages بروید و با راه انداختن یک خانه تکانی اساسی، پیام های بی اهمیت را حذف کنید.

مسلما پاک کردن چند پیام از Messages آنقدر کار پیچیده ای نیست - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و نیازی نیست که در این باره توضیح بیشتری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بدهیم. به نوعی هم می توانید پیام ها را به صورت یک به یک و هم دسته ای حذف کنید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

با این حال اپ Messages یک ویژگی خوب دارد که می توانید از طریق آن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای ذخیره سازی پیام ها محدودیت بگذارید. به زبان ساده تر، می توان با تغییر تنظیمات Messages کاری کرد که پیام ها پس از مدتی مشخص به طور خودکار پاک شوند.

برای دسترسی به این موضوع نیز باید وارد تنظیمات شوید و به دنبال گزینه Messages بگردید. با ورود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به صفحه اختصاصی Messages، گزینه Keep - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - Messages را خواهید دید. آن را لمس کنید و یک تاریخ انقضا برای تمام پیام های ذخیره شده در نظر بگیرید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

سیری را محدود کنید

با اینکه اسپاتلایت سرچ در نوع خود به شدت جذاب است اما فعالیت های آن نیز می تواند روی عملکرد دستگاه های قدیمی تر، تاثیر منفی بگذارد. با این حال می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - توان با خاموش کردن Siri suggestions این مشکل را نیز برطرف کرد و سرعت آیفون و آیپدهای قدیمی تر را تا اندازه ای افزایش داد. به همین منظور ابتدا باید وارد تنظیمات - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بشوید و Siri & Search پیدا کنید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

با ورود به Siri & Search، می توانید ببینید که همانند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تنظیمات رفرش پس زمینه، امکان محدود کردن این سرویس به چند اپ خاص - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نیز وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

با این حال برای بالا بردن سرعت عملکرد دستگاه، می توانید با خاموش کردن گزینه های این سرویس، آن را به طور کامل غیر فعال - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کنید.

از اپ های اپل استفاده کنید

اپلیکیشن های شخص ثالث در اغلب مواقع نسبت به اپ های پیش فرض شرکت اپل، به شدت کاربردی تر هستند. طوری که نمی توان به سراغشان نرفت و از ویژگی ها خوبی که در اختیار کاربر قرار می دهند بهره نگرفت.

با این حال بسیاری از این اپ ها برای ارائه چنین خدمات ارزشمندی، نیازمند استفاده بیشتر از منابع حیاتی دستگاه هستند؛ منابعی که آیفون و آیپدهای قدیمی تر نمی توانند آن ها را با چند اپ دیگر به اشتراک بگذارند.

به همین منظور اگر یک آیفون یا آیپد قدیمی تر در دست دارید بهتر است از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - همان اپ های پیش فرض شرکت اپل استفاده کنید و کمتر به سراغ اپ های شخص ثالث بروید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

به سراغ تنظیمات Back Up and Restore بروید

در صورتی که هیچ کدام از روش های بالا نتوانستند کندی آیفون یا آیپدتان را برطرف کنند، شاید گرفتن بکاپ و ریستور کردن مشکل تان را حل کند. به نوعی در طی استفاده های پی در پی، یک سری باگ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و مشکل پردازشی در iOS شکل می گیرند که می توان آن ها را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به کمک این روش رفع کرد.

در این روش می بایست ابتدا از تمام محتوای موجود روی آیفون یا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آیپد خود بکاپ بگیرید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و سپس گجت خود را به حالت کارخانه بازگردانید. با این کار، تمام اطلاعات موجود روی دستگاه تان پاک می شود و سیستم عامل به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حالت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ابتدایی و خام خود باز می گردد.

پس از آن می توانید با ریستور کردن نسخه پشتیبان، تمام اطلاعات خود را دوباره روی دستگاه سوار کنید. البته با این تفاوت که این بار به تمام اطلاعاتتان روی یک سیستم عامل عاری از باگ و مشکل دسترسی خواهید داشت که به تبع سرعت بالاتری هم دارد.

البته گفتنیست که برای این کار به آیتونز احتیاج دارید. به همین منظور، اگر کاربر ویندوز هستید می توانید آیتونز را از طریق این لینک دریافت و نصب کنید. در صورتی هم که از مک استفاده می کنید، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نیازی به انجام کار خاصی ندارید؛ چرا که به طور پیش فرض آیتونز - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - روی سیستم عامل مک نصب شده است.

حالا آیتونز را اجرا و آیفون یا آیپد خود را از طریق کابل USB به سیستم متصل کنید. اگر این اولین باری باشد که آیفون یا آیپدتان را به یک سیستم متصل می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کنید، دستگاه از شما در مورد قابل اطمینان بودن آن کامپیوتر سوال می کند. حالا گزینه Trust را بفشارید و در ادامه با ارئه رمز ورود خود، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دستگاه را از قابل اطمینان بودن سیستم مطمئن کنید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

سپس در آیتونز روی آیکون دیوایس کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

حال - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در پنجره سمت چپ، Summary را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

با این کار وارد پنجره ای می شوید که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در آن کلید Back Up Now قابل مشاهده است. روی آن کلیک کنید تا مراحل پشتیبان گیری از آیفون یا آیپدتان آغاز شود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

پس از پایان پروسه بکاپ گیری، روی Restore Backup کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در صورتی که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آیتونز از شما خواست که Find My iPhone یا Find My iPad را خاموش کنید، می توانید با ورود به تنظیمات این سرویس را متوقف کنید. فقط لازم است در تنظیمات روی نام خود در بالای لیست کلیک کنید. سپس نام دستگاهی که در حال حاضر از آن استفاده می کنید را بفشارید تا وارد تنظیمات مورد نظر شوید. در نهایت با یکی از گزینه های Find My iPad یا Find My iPhone رو به رو می شوید. گزینه های آن ها را غیرفعال کنید تا این سرویس متوقف شود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اگر مجبور شدید Find My iPhone - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یا Find My iPad را متوقف کنید، لازم است که دوباره روی کلید Restore Backup در آیتونز کلیک کنید. با این کار آیتونز از شما می خواهد تا بکاپ مورد نظرتان را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انتخاب کنید. حالا آخرین نسخه پشتیبان تهیه شده را انتخاب کنید و روی کلید Restore کلیک کنید. با این کار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آیتونز از نسخه پشتیان استفاده می کند و تمام فایل های تان را دوباره باز می گرداند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

آیفون یا آیپد خود را به حالت کارخانه بازگردانید

در صورتی که هیچ یک از راهکارهای فوق نتوانستند مشکل کندی بیش از حد آیفون یا آیپدتان را برطرف کنند، احتمالا دستگاه تان با مشکلی اساسی رو به روست. از این رو بهتر است قید همه چیز را بزنید و با پاک کردن تمام اطلاعات، آیفون یا آیپد خود را به حالت کارخانه بازگردانید. برای این کار نیز باید به تنظیمات بروید و در بخش General به دنبال گزینه Reset بگردید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

البته پیش از پاک کردن همه چیز، بهتر است به سراغ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گزینه Reset All Settings بروید و ببینید با بازگردانی تنظیمات به حالت کارخانه مشکل دستگاه تان رفع می شود یا نه. اما در صورتی که باز هم مشکلات برطرف نشدند، مطمئن شوید که از داده های مهم تان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نسخه پشتیبان تهیه کرده اید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و سپس یک راست به سراغ Erase All Content and Settings بروید.

باتری آیفون خود را تعویض - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کنید

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

مدتی پیش اپل همه را متعجب کرد و اعلام داشت که سرعت آیفون های این شرکت با کهنه شدن باتریشان به شدت کاهش می یابد. این موضوع به شدت مهمی است و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شاید کندی بیش از حد بسیاری از آیفون های قدیمی به این قضیه مربوط شود. پس به همین منظور اگر تمام روش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های فوق را انجام دادید و نتوانستید تغییری در وضعیت آیفون خود به وجود آورید، بهتر است هر چه زودتر برای تعویض باتری موبایلتان اقدام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone