🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15834.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

افزونه My Snapp؛ تا حالا چقدر برای اسنپ هزینه کرده‌اید؟

اسنپ امکان رصد تمام سفرها و تراکنش‌ها را به کاربرانش می‌دهد. اما اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری از تجربه‌ی سفرتان با اسنپ داشته باشید، و بدانید که تا به حال چقدر برای سفر با این ...

اسنپ امکان رصد تمام سفرها و تراکنش‌ها را به کاربرانش می‌دهد. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - اما - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری از تجربه‌ی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - سفرتان با اسنپ داشته باشید، و بدانید که تا به حال چقدر برای سفر با این سرویس هزینه شده و جزئیات بیشتری مشاهده کنید دیگر خود اپلیکیشن جوابگو نیست.

افزونه‌ی وب My Snapp که امروز با آن آشنا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - می‌شوید، زمانی به کمک‌تان می‌آید که بخواهید اطلاعات سفرهایتان را تفکیک کنید و کنترل بیشتری روی هزینه‌هایتان داشته باشید. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - این افزونه وب اطلاعاتش را مستقیما از وب اپلیکیشن اسنپ می‌گیرد، اما با تحلیل بیشتر داده‌هایی در اختیارتان می‌گذارد که جالب توجه هستند.

داده‌هایی مثل تعداد سفر و هزینه‌ها به تفکیک سال، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - نقاطی که بیشترین تردد را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - داشته‌اید و مدل ماشین‌هایی که با آن‌ها سفر کرده‌اید از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - جمله این اطلاعات هستند. اما سؤال اینجاست که هدف اصلی و ایده ساخت چنین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - افزونه‌ای چه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - بوده است؟

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس

برای رسیدن به پاسخ این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - سؤال به سراغ «سپهر محمدی» توسعه‌دهنده این افزونه رفتیم. محمدی در مورد ایده ساخت My Snapp می‌گوید:

«ثبت و بررسی اطلاعات ماهانه و سالانه‌ی زندگی برایم جالب است و وقتی تصمیم گرفتم محل زندگی‌ام را جابجا کنم، نیاز به بررسی این اطلاعات - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - و برآورد هزینه‌ها برای خودم به وجود آمد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - و شروع به ایجاد این افزونه برای خودم کردم که بعدا با افزودن انیمیشن و ویرایش در اختیار بقیه قرار گرفت. در ایران خیلی متداول نیست که کاربر از یک سرویس درخواست کند تا اطلاعاتی که وارد آن سرویس کرده را به صورت یک خروجی در اختیارش بگذارند و شاید این بتواند کمک کند تا سرویس‌ها به سراغ ارائه‌ی گزارش‌های کامل‌تر بروند.»

برای استفاده از این افزونه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - باید اول از طریق وب اپلیکیشن اسنپ وارد حساب کاربری خودتان بشوید و پس از فعالسازی افزونه، اطلاعات شخصی خودتان را دریافت کنید. در همان ابتدا، گزارشات سالیانه تعداد سفرها و هزینه‌های هر سال با اسنپ را مشاهده می‌کنید که اطلاعات مفیدی به همراه دارند.

اما همین صفحه را می‌توانید به پایین اسکرول کنید تا آمار بیشتری هم ببینید. در نگاه اول به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - دلیل نبود علامتی در صفحه شاید خیلی‌ها متوجه این موضوع، یعنی امکان اسکرول به پایین نشوند و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - این از ضعف‌های افزونه‌ به شمار می‌آید.

در صفحات بعدی گزارش‌ها جزئی‌تر و با استفاده از نمودار ارائه می‌شود، مثلا می‌توانید در دو نمودار ببینید که در کدام سال، کدام ماه، چه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - روزهایی از ماه و هفته و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - حتی چه ساعاتی از شبانه‌روز بیشترین هزینه را برای سفر پرداخت کرده‌اید و بیشتر از چه مدل ماشینی استفاده کرده‌اید. تمام نمودارها و اطلاعات هم به صورت عکس و هم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - به صورت توییت مستقیما قابل اشتراک‌گذاری هستند.تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس

امکان خوب دیگری که در این افزونه وجود دارد بررسی مسیرهای تردد است. My Snapp با کمک گرفتن از سرویس mapbox، یک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - هیت مپ برایتان می‌سازد که ببینید بیشترین ترددهای شما با اسنپ در کدام مناطق کشور انجام گرفته. برای این کار لازم است در سرویس mapbox حساب کاربری بسازید و یک کلید اختصاصی دریافت کنید. حالا با وارد کردن کلید در افزونه ویژگی محل‌های تردد برایتان آزاد می‌شود. تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس

افزونه My Snapp برای استفاده رایگان است و اطلاعات آماری مفیدی به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - شما می‌دهد، هر چند پتانسیل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - آن را دارد که امکانات بیشتری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - را هم تحت پوشش خود قرار دهد. در همین راستا از سازنده‌ی افزونه درباره‌ی تغییرات بعدی و برنامه‌های آینده آن پرسیدیم:

«امکان بررسی چند اکانت، راهنمای اسکرول کردن صفحه، به‌روزرسانی اطلاعات سفرهای جدید به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - صورت خودکار به افزونه‌ی My Snapp و My - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - Tapsi (محصول دیگر توسعه‌دهنده) اضافه می‌شود. برای آینده علاقه دارم اطلاعات سرویس‌های مختلف را به همین شکل در بیاورم و احتمالا سراغ سرویس‌هایی مثل اسنپ‌فود، دیجی‌کالا و سرویس‌های دیگری خواهم رفت که به صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم.»

افزونه My Snapp را می‌توانید همین حالا از فروشگاه گوگل کروم دانلود و استفاده از آن را شروع کنید.

اما شما چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید افزونه‌هایی مثل My Snapp چقدر می‌توانند کاربرد داشته باشند و به چه چیزهایی برای تکمیل شدن احتیاج دارند؟ حتما - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر لارستان استان فارس - نظرات و تجربیات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone