🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15840.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

FireEye، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امنیت سایبری آمریکا هک شد

هکرهای دولتی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امنیت سایبری در آمریکا به نام FireEye را هک کرده و ابزارهای امنیتی پیشرفته آن را سرقت کردند. FireEye، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امنیت سایبری در آمریکا توسط هکرهای ...

هکرهای دولتی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امنیت سایبری در آمریکا به نام FireEye را هک کرده و ابزارهای امنیتی پیشرفته آن را سرقت کردند.

FireEye، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های امنیت سایبری در آمریکا توسط هکرهای دولتی هک شد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران - و ابزارهای امنیتی متعلق به Red Team به دست هکرها افتاد. محققان امنیتی نگرانند که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران - هکرها این ابزارها را به شکل عمومی منتشر کرده و یا از آنها برای انجام حملات سایبری استفاده کنند. FireEye می‌گوید تاکنون سندی مبنی بر سواستفاده از ابزارهای این شرکت بدست نیامده و اطلاعات مشتریان نیز به سرقت نرفته است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران

این شرکت در بیانیه خود به گروهی خاص اشاره نکرد، اما گفت که هکرها توسط کشوری «با توانمندی‌های تهاجمی رده بالا» پشتیبانی می‌شوند. روزنامه وال استریت ژورنال در گزارش خود روسیه و سرویس اطلاعات خارجی این کشور موسوم به SVR را به عنوان یکی از مظنونین این حمله معرفی کرده است.

مدیرعامل FireEye می‌گوید این حمله با ده‌ها هزار حمله‌ای که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران - این شرکت در سال‌های اخیر تجربه کرده فرق دارد و هکرها بسیار حرفه‌ای عمل کرده و با تمرکز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران - و نظم عملیات را پیاده کرده‌اند. وی افزود هکرها با استفاده از روش‌های نوین و بی‌سابقه سپرهای امنیتی این شرکت را دور زده‌اند. او از همکاری با پلیس فدرال آمریکا و مایکروسافت برای بررسی دقیق‌تر حادثه خبر داد.

«مارک وارنر»، سناتور - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران - ایالت ویرجینیا و نایب رییس کمیته اطلاعاتی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران - سنا تصمیم شرکت FireEye برای اطلاع رسانی سریع در مورد حمله را ستود و ابراز امیدواری کرد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران - که شرکت‌های دیگر در صورت هدف قرار گرفتن سریعاً مردم را در جریان قرار دهند.

FireEye در واکنش به این حمله از توسعه بیش از ۳۰۰ ابزار خنثی کننده خبر داد تا مشتریان و - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران - جامعه امنیت سایبری از خود در برابر ابزارهای سرقت شده این شرکت دفاع کنند. سهام این شرکت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر متل قو استان مازندران - پس از انتشار خبر حمله حدود ۷ درصد افت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone