🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15849.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل نمایشگرهای معیوب آیفون ‍‍‍۱۱ را به رایگان تعویض می‌کند

اپل اعلام کرده گوشی‌های آیفون ۱۱ که با مشکلات لمس نمایشگر دست و پنجه نرم می‌کنند، در برنامه تعویض رایگان صفحه نمایش این کمپانی قرار می‌گیرند و کاربران بدون پرداخت هزینه به پنل جدید دسترسی ...

اپل اعلام کرده گوشی‌های آیفون ۱۱ که با مشکلات لمس نمایشگر دست و پنجه نرم می‌کنند، در برنامه تعویض رایگان صفحه نمایش این کمپانی قرار می‌گیرند و کاربران بدون پرداخت هزینه به پنل جدید دسترسی پیدا می‌کنند.

اپل علاوه بر اعلام تعویض رایگان این نمایشگرها، در بیانیه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - خود اعتراف کرده پنل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - گوشی‌های آیفون ۱۱ که در فاصله نوامبر ۲۰۱۹ تا می ۲۰۲۰ تولید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - شده‌اند، احتمالا به علت مشکلات ماژول نمایشگر با عدم پاسخگویی به فرامین کاربران مواجه می‌شوند.

اپل دقیقا توضیح نداده که چه مشکلی باعث عدم پاسخگویی نمایشگر می‌شود، اما از مالکان آیفون ۱۱ با نمایشگر معیوب درخواست کرده شماره سریال گوشی خود را در صفحه پشتیبانی بررسی کنند. با بررسی شماره سریال این گوشی هوشمند در سایت اپل، می‌توانید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - از قرارگیری دستگاه خود در برنامه تعویض رایگان نمایشگر مطلع شوید.

تنها گوشی‌هایی که در فاصله زمانی نوامبر ۲۰۱۹ تا می ۲۰۲۰ تولید شده باشند، به عنوان بخشی از این برنامه به صورت رایگان نمایشگر آن‌ها تعویض می‌شود. سایر مدل‌های این سری یعنی آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس در این برنامه قرار نمی‌گیرند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان

مانند همیشه مالکان دستگاه‌های دارای مشکل می‌توانند از طریق سه راه نمایشگر آن‌ها را تعویض کنند. این افراد می‌توانند به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - مراکز خدمات اپل مراجعه کنند، یک قرار ملاقات در فروشگاه‌های اپل ترتیب دهند یا اگر به علت شیوع ویروس کرونا علاقه‌ای به خروج از خانه ندارند، با بخش پشتیبانی اپل ارتباط - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - برقرار کرده و از طریق مرکز تعمیر این کمپانی، گوشی خود را تعمیر کنند.

اگر کاربری تا به امروز با پرداخت هزینه نمایشگر گوشی خود را تعویض کرده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - باشد و حالا در برنامه جدید اپل حضور داشته باشد، می‌تواند هزینه پرداختی را پس بگیرد. برای اینکار باید افراد با بخش پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

اپل سال گذشته میلادی گوشی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - آیفون ۱۱ را وارد بازار کرد و این دستگاه به فروش بالایی در بازار دست پیدا کرد. این دستگاه در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ به عنوان پرفروش‌ترین گوشی جهان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - معرفی شد. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - امسال اپل گوشی آیفون ۱۲ را با نمایشگر OLED - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گیلان استان گیلان - و پردازنده قدرتمندتری وارد بازار کرده که انتظار می‌رود محبوبیت نسل گذشته خود را ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone