🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15845.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده مبتنی بر معماری متن باز RISC-V مدعی دستیابی به بالاترین بازدهی به ازای هر وات شد

یک شرکت کوچک طراحی دستگاه‌های الکترونیکی در کالیفرنیا به نام «Micro Magic» موفق به تولید نمونه اولیه یک پردازنده RISC-V شده که چندین برابر نسبت به رقبای خود بهره‌وری انرژی بالاتری دارد و عملکرد خام ...

یک شرکت کوچک طراحی دستگاه‌های الکترونیکی در کالیفرنیا به نام «Micro Magic» - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - موفق به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - تولید نمونه اولیه یک پردازنده RISC-V شده که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - چندین برابر نسبت به رقبای خود بهره‌وری انرژی بالاتری دارد و عملکرد خام مناسبی هم از خود نشان می‌دهد.

Micro Magic به تازگی ادعا کرده یک نمونه اولیه جدید از پردازنده RISC-V تولید کرده که سریعترین پردازنده RISC-V در جهان است. طبق اعلام این کمپانی، پردازنده جدید در فرکانس ۵ گیگاهرتز می‌تواند - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - ۱۳ هزار CoreMark و در فرکانس ۴.۲۵ گیگاهرتز، ۱۱ هزار CoreMark - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - تولید کند و در حالت دوم تنها ۲۰۰ میلی‌ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - وات انرژی مصرف می‌کند.

این کمپانی همچنین اعلام کرده این پردانده در فرکانس ۳ گیگاهرتز می‌تواند بیش - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - از ۸ هزار CoreMark تولید کند و تنها ۶۹ میلی وات انرژی مصرف کند.

یکی از سختی‌ها در بررسی ادعای Micro Magic، اطلاع از CoreMark و همچنین میزان موردنیاز آن‌ها برای ساخت یک پردازنده سریع است. CoreMark یک ابزار بنچمارک‌گیری ساده است که کنسرسیوم «Embedded - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - Microprocessor Benchmark» یا EMBC آن را منتشر کرده و به گونه‌ای طراحی شده که برای ساخت و استفاده تا جای ممکن ساده باشد.

CoreMark تنها روی عملکرد اصلی هسته CPU شامل عملیات پایه خواندن و نوشتن اعداد صحیح و عملیات‌های کنترلی تمرکز می‌کند. با توجه به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - این موضوع، برای بررسی ادعای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - کمپانی باید این بنچمارک روی پردازنده‌های دیگر اجرا شود.

برای اینکار از مک - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - مینی با چیپ اپل M1 و ایسر سوئیفت ۷ با پردازنده رایزن 7 4700U شرکت AMD استفاده شده است.

در حال حاضر پردازنده Micro Magic دارای یک هسته و یک رشته است که البته طبق اعلام این کمپانی امکان ساخت نسخه‌ای با ۲۵ هسته وجود دارد. این شرکت عملکرد پردازنده خود در سه فرکانس ۳، ۴.۲۵ و ۵ گیگاهرتز را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - منتشر کرده. این پردازنده با حداکثر بهره‌وری در فرکانس ۳ گیگاهرتز تقریبا به یک چهارم امتیاز پردازنده‌های M1 و AMD دست پیدا کرده و در بالاترین فرکانس، ۵ گیگاهرتز عملکرد آن تقریبا یک سوم پردازنده‌های رقیب است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان  استان خراسان

با توجه به این نتایج، پردازنده جدید Micro Magic در مقایسه با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - پردازنده‌های ARM و x86 سریعترین در بازار نیست. با وجود این موضوع، این تراشه عملکرد بسیار بهتری نسبت به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - دیگر پردازنده‌های RISC-V دارد. برای مثال این محصول نسبت به پردازنده «Feedom U540» با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - سه رشته تا سه برابر سریعتر است.

اگرچه این پردازنده جدید عملکرد بسیار پایین‌تری نسبت به رقبا دارد، اما انرژی بسیار کمتری هم مصرف می‌کند. برای مثال در فرکانس ۴.۲۵ گیگاهرتز این تراشه می‌تواند با کمتر از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - یک سوم مصرف انرژی به حجم کار یکسان با Ryzen 4700U دست پیدا کند. نماینده Mirco Magic در فرکانس ۳ گیگاهرتز به یک هشتم رقیب خود انرژی نیاز دارد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان  استان خراسان

نمونه اولیه پردازنده Micro Magic عملکرد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - مشابه با چیپست‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند دارد، با این حال انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر خراسان استان خراسان - در حال حاضر با یک نمونه اولیه روبه‌رو هستیم و همین نمونه توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه مصرف انرژی داشته باشد، بنابراین هنوز جای پیشرفت در آن وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone