🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای پکیج از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا تکنسین پکیج قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15843.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا در پی عرضه مک بوک با بدنه مشکی مات است

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت به فکر استفاده از پوشش مشکی مات با قابلیت جذب نور بسیار بالا در بدنه طیف متنوعی از محصولات خود از جمله آیفون، آیپد، اپل واچ و ...

پتنت جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت به فکر استفاده از پوشش مشکی مات با قابلیت جذب نور بسیار بالا در بدنه طیف متنوعی از محصولات خود از جمله آیفون، آیپد، اپل واچ و مک بوک است.

اپل - تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پتنتی با عنوان «قسمت یونیزه شده با ظاهر مشکی مات» در اداره ثبت اختراع و نشان - تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت کرده که خصوصیات یک پوشش جدید و فرآیندهای تولید آن را توضیح می‌دهد. در این پتنت اشاره شده که پوشش مورد بحث با آلیاژهای فلزی و فلزاتی همچون آلومینیوم، تیتانیوم و فولاد قابل استفاده خواهد بود.

طبق اطلاعات درج شده در این پتنت، اپل می‌خواهد از یک ماده مخصوص و کاملاً مشکی استفاده کند که قابلیت جذب «تقریباً تمام نور مرئی» را خواهد داشت. بنابراین این ماده از لحاظ خصوصیات تا حدی شبیه ماده «وانتابلک» خواهد بود که از آن به عنوان سیاه‌ترین - تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ماده جهان یاد می‌شود و قابلیت جذب ۹۹.۹۶۵ درصد از ذرات نور را دارد.

تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

دستیابی به رنگ مشکی واقعی در محصولات مصرفی بسیار مشکل است، اما اپل می‌خواهد - تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با استفاده از یک فرآیند مخصوص دستیابی به رنگ مشکی - تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - واقعی در موادی مثل آلومینیوم را امکان پذیر کند. در این فرآیند مساحت فلز با قراردادن منفذهایی بر سطح آن افزایش پیدا می‌کند. با این کار لایه یونیزه - تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده توانایی جذب درصد بیشتری از نور را پیدا می‌کند چرا که ذرات نور درون منفذها به دام می‌افتند، در نتیجه دستیابی به یک پوشش مشکی مات واقعی امکان پذیر خواهد شد.

اپل احتمالاً از توسعه مک بوک با بدنه مشکی مات - تعمیرات پکیج بوش در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - واقعی می‌خواهد ظاهر شدن خطوط و آسیب‌های ظاهری مک بوک‌ها را به حداقل برساند. این تصمیم برای تنوع بخشیدن به محصولات اپل نیز مفید خواهد بود. اپل در گذشته برخی از محصولات خود از جمله آیفون ۷ را با رنگ مشکی مات روانه بازار کرده، اما هرگز یک مک بوک با بدنه مشکی مات در سبد محصولاتش نداشته است، بنابراین عرضه چنین محصولی به مذاق طرفداران لپ تاپ‌های اپل خوش خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone