🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15846.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل امکان بارگذاری تصاویر در استریت ویو را برای همه کاربران فراهم کرد

«گوگل استریت ویو» یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های نمایش نمای خیابان‌ها، موزه‌ها و رستوران‌ها با قابلیت اشتراک گذاری تصاویر توسط کاربران به روز شد. اکثر تصاویر گرفته شده در گوگل مپس استریت ویو با دوربین‌های اختصاصی ...

«گوگل استریت ویو» یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های نمایش نمای خیابان‌ها، موزه‌ها و رستوران‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - با قابلیت اشتراک گذاری تصاویر توسط کاربران به روز شد.

اکثر تصاویر گرفته شده در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - گوگل مپس استریت ویو با دوربین‌های اختصاصی گوگل گرفته شده‌اند؛ گوگل پیش از این هم گوگل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - به کاربران اجازه به اشتراک گذاری عکس‌ در استریت ویو را میداد اما بدین منظور دوربین آنها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - باید از فیلمبرداری ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کرد. حالا اما همه موبایل‌های سازگار با ARCore که شامل اغلب گوشی‌ها می‌شود، این امکان را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - دارند.

گوگل در وبلاگ اختصاسی گوگل مپس در مورد بروزرسانی اپلیکیشن استریت ویو در سیستم عامل اندرورید و ویژگی ضبط تصاویر به صورت رسمی اطلاع رسانی کرده است. کاربران برای اضافه کردن تصاویر به اپلیکیشن باید از خود برنامه استفاده کنند تا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - بتوانند از فناوری مبتنی بر واقعیت افزوده ARCore در اشتراک گذاری تصاویر نمای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - خیابان بهره ببرند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

برای اضافه کردن تصاویر مربوط به نمای خیابان، کاربران ابتدا باید نسخه بروزرسانی شده استریت ویو را دانلود کنند. تصاویر نمای خیابان باید از طریق اپ استریت ویو ضبط شوند. پس از شروع ضبط، کاربران به راحتی می‌توانند در حین قدم زدن در خیابان، تصاویری از نمای آن منطقه را به برنامه اضافه کنند.

در واقع اپلیکیشن به صورت منظم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - عکس‌هایی از مسیر حرکت کاربر ضبط می‌کند. امکان مشاهده تصاویر گرفته شده سایر کاربران هم وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان

گوگل به حفظ حریم خصوصی در بروزرسانی جدید مانند نسخه‌های قبلی توجه نشان داده و قسمت‌هایی از تصاویر که حاوی اطلاعاتی مانند چهره افراد، شماره پلاک خودرو و دیگر داده‌های شخصی است را سانسور می‌کند. گوگل علاوه بر بروزرسانی استریت ویو،‌ اپلیکیشن محبوب گوگل مپس را نیز آپدیت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - کرده است.

در حال حاضر، امکان اضافه کردن نمای خیابان تنها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر ماسال استان گیلان - در دسترس کاربران برخی مناطق از جمله آستین، نیویورک، تورنتو، کاستاریکا، اندونزی و نیجریه قرار دارد؛ اما به زودی سایر کاربران نیز می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone