🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15851.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

زاکربرگ ماه گذشته میلادی ۲۸۰ میلیون دلار از سهام فیسبوک خود را فروخته است

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ در ماه گذشته میلادی نزدیک به ۲۸۰ میلیون دلار از سهام خود در این شبکه اجتماعی را به فروش رسانده که اولین فروش او در سال جاری میلادی محسوب می‌شود. زاکربرگ ...

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ در ماه گذشته میلادی نزدیک به ۲۸۰ میلیون دلار از سهام خود در این شبکه اجتماعی را به فروش رسانده که اولین فروش او در سال جاری میلادی محسوب می‌شود.

زاکربرگ از تاریخ ۱۹ آبان شروع به فروش سهام خود کرده و حالا تقریبا روزانه با فروش سهام خود، ۱۲.۱ میلیون دلار درآمد دارد. - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان - فروش سهام پس از پایان یکسال معمولی برای این شبکه اجتماعی آغاز شده است. ارزش سهام فیسبوک در سال جاری میلادی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان - رشد ۳۷ درصدی را تجربه کرده، در حالی که شاخص «نزدک-۱۰۰» رشد ۴۰ درصدی داشته است.

زاکربرگ هر سهم را در محدوده قیمتی ۲۶۷ تا ۲۸۷ دلار به فروش رسانده و تمام فروش‌ها طبق برنامه‌های معاملاتی از پیش تعیین شده کمیسیون - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان - بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان - انجام شده‌اند.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان

فروش سهام به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان - ارزش ۲۸۰ میلیون دلار زندگی بسیاری از افراد را تغییر می‌دهد، اما با توجه به ثروت بالای زاکربرگ، این مبلغ تاثیری روی زندگی او ندارد.

مارک زاکربرگ با سرمایه ۱۰۶ میلیارد دلاری به عنوان پنجمین ثروتمند در جهان شناخته می‌شود. جف بزوس - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان - با سرمایه ۱۸۵ میلیارد دلاری در صدر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان - لیست قرار گرفته و ایلان ماسک با سرمایه ۱۴۵ میلیارد دلاری نفر دوم لیست است. بیل گیتس با سرمایه ۱۲۹ میلیارد دلاری در رتبه سوم به چشم می‌خورد.

تخمین زده می‌شود ثروت زاکربرگ از زمان عرضه عمومی سهام فیسبوک در سال ۲۰۱۲ تا به امروز، سالانه رشد ۹ میلیارد دلاری را تجربه کرده و ارزش سهام این کمپانی ۵۸۰ درصد افزایش داشته است.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان

تا به امروز مارک - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر صومعه سرا استان گیلان - زاکربرگ ۱۲.۷۲ میلیارد دلار سهام خود را به فروش رسانده که بیشترین آن مربوط به سال ۲۰۱۳ می‌شود. در آن سال ارزش سهام این شبکه اجتماعی دو برابر شد و مدیرعامل آن تصمیم به فروش سهام به ارزش ۲.۳ میلیارد دلار گرفت. در آن زمان گفته شد زاکربرگ برای پرداخت مالیات‌های خود این میزان سهام را فروخته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone