تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35224.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بورینگ کمپانی مسیری 40 دقیقه‌ای در شیکاگو را به 12 دقیقه کاهش می‌دهد

شهردار شیکاگو، رام امانوئل اخیراً اعلام کرده که ایلان ماسک و بورینگ کمپانی برنده مزایده تازه این شهر بوده اند و پروژه ساخت مسیری پر سرعت بین فرودگاه بین المللی O'Hare و مرکز شهر شیکاگو ...

شهردار شیکاگو، رام امانوئل اخیراً اعلام کرده که ایلان ماسک و بورینگ کمپانی برنده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مزایده تازه این شهر بوده اند و پروژه ساخت مسیری پر سرعت بین فرودگاه بین المللی O'Hare و مرکز شهر شیکاگو به آنها سپرده شده است. بورینگ کمپانی قرار است با استفاده از وسایل نقلیه ای الکتریکی که در دو تونل زیرزمینی حرکت می کنند، مسیر 40 دقیقه ای میان O'Hare و بلوک 37 را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حدود 12 دقیقه کاهش دهد.

به بیان دیگر، ماسک قصد دارد روی پروژه زیرساختی بسیار بزرگی سرمایه گذاری کند و بخشی از پول مورد نیازش را از طریق - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فروش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محصولاتی مانند هدفون در سفری 12 دقیقه ای تامین می کند؛ محصولاتی که احتمالاً از طریق نمایشگرهای لمسی تعبیه شده در اتومبیل های الکترونیکی قابل خرید خواهند بود. منابع نزدیک به نشریه شیکاگو تریبیوت می گویند که هزینه های این پروژه احتمالاً کمتر از 1 - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - میلیارد دلار خواهد بود.

بدون تردید قرارداد جدید بورینگ کمپانی و شهر شیکاگو، کمکی شایان به اهداف آرمان گرایانه ماسک در زمینه حفر تونل و انتقال ترافیک به زیر زمین خواهد کرد. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بورینگ کمپانی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که حدوداً 18 ماه پیش آغاز به کار کرد هنوز - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حال مذاکره برای دریافت جواز حفر تونلی 6.5 مایلی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در زیر شهر لس آنجلس است و ضمناً جواز مقدماتی حفر در واشنگتن را نیز دریافت کرده. این کمپانی مدتی پیش هم تونل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آزمایشی نسبتاً کوچکی را زیر پارکینگ مقر اسپیس اکس (کمپانی دیگر ایلان - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ماسک) حفر کرد.

در ماه مارس بود که ایلان ماسک اعلام کرد تمرکز بورینگ کمپانی دیگر روی حرکت دادن اتومبیل های الکترونیکی روی اسکیت هایی مخصوص در تونل نخواهد بود و تمرکزش بیشتر به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ساز و کار سنتی حمل و نقل عمومی شباهت خواهد یافت. این میلیاردر نابغه، ویدیویی در اکانت توییتر خود منتشر کرد که اتومبیل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هایی شبیه به مترو را به تصویر می کشید که قادر به حمل بیش از 12 نفر روی ریل های الکتریکی بودند؛ ضمناً این وسایل نقلیه براساس شاسی دستکاری شده تسلا مدل X ساخته خواهند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شد.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی شهرداری شیکاگو، وسایل نقلیه موجود در این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تونل ها قادر به حمل 16 نفر (به همراه ساک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هایشان) خواهند بود و در هر 30 ثانیه، یک وسیله نقلیه از فرودگاه O'Hare یا بلوک 37 به راه می افتد. هر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سفر قرار است هزینه ای 20 دلاری روی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دست مسافران بگذارد که از هزینه 60 دلاری تاکسی های سنتی به مراتب ارزان تر است. علاوه بر این ها، بورینگ کمپانی به تولید ایستگاهی تازه در فرودگاه شیکاگو پرداخته - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و ایستگاهی که به صورت ناقص در بلوک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 37 ساخته شده را تکمیل می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone