تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20261.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پاتک مایکروسافت به هکرها؛ ردموندی‌ها کنترل ۶ دامنه فیشینگ را به دست گرفتند

مایکروسافت با دریافت مجوز از دادگاه شش دامنه مخرب را توقیف کرد. هکرها از این دامنه‌ها برای حملات فیشینگ با موضوع کرونا و کلاهبرداری از کاربران آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کردند. طبق اسناد دادگاه که توسط ...

مایکروسافت با دریافت مجوز از دادگاه شش دامنه مخرب را توقیف کرد. هکرها از این دامنه‌ها برای حملات فیشینگ با موضوع کرونا و کلاهبرداری از کاربران آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کردند.

طبق اسناد دادگاه که توسط سایت ZDNet رویت شده، مایکروسافت گروه هکی را شناسایی کرده که مشتریان این شرکت را از دسامبر سال گذشته میلادی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - هدف حملات خود قرار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - داده بودند. هکرها به شرکت‌هایی که از سرورهای ایمیل و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - زیرساخت‌های سازمانی روی خدمات ابری آفیس ۳۶۵ میزبانی می‌کردند، ایمیل مخرب می‌فرستادند.

هکرها ایمیل‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کردند تا در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - ظاهر شبیه ایمیل‌های ارسالی از طرف کارمندان نزدیک یا شرکت‌های همکار شود. این حمله در نوع خود منحصر به فرد است چون هکرها به جای راهنمایی کاربران به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - سایت‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - فیشینگ با صفحه لاگین آفیس ۳۶۵، آن‌ها را با فایل آفیس فریب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - می‌دادند. کاربر پس از باز کردن این فایل به صفحه نصب بدافزار هدایت می‌شد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان

این اپلیکیشن پس از نصب کنترل کامل اکانت آفیس ۳۶۵ قربانی از جمله تنظیمات، فایل‌ها، محتوای ایمیل‌ها، لیست مخاطبین، یادداشت‌ها و غیره را به دست هکرها می‌سپارد. مایکروسافت می‌گوید هکرها با استفاده از این اپ مخرب توانسته‌اند بدون نیاز به هک کردن پسوردها و با به دست آوردن توکن OAuth2 به طور - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - کامل کنترل اکانت قربانی را در دست بگیرند.

برخی از این حملات موفقیت آمیز بوده‌اند که دلایل آن شباهت اپلیکیشن مخرب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - به اپ‌های رسمی مایکروسافت، محیط ماژولار آفیس ۳۶۵ و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - رواج نصب اپ‌های شخص ثالث در آن و استفاده هکرها از تکنیک هوشمندانه ذکر شده است.

مایکروسافت حدوداً یک هفته قبل در دادگاه از هکرها شکایت و شش دامنه که آن‌ها برای میزبانی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - اپلیکیشن‌های مخرب آفیس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - ۳۶۵ استفاده می‌کردند را شناسایی نمود. به گفته این شرکت هکرها در ابتدا حملات فیشینگ را با موضوع مرتبط با کسب و کار انجام می‌دادند، اما پس از همه گیری ویروس کرونا به سرعت موضوع ایمیل‌های مخرب را به کرونا تغییر دادند.

مایکروسافت می‌گوید نصب اپ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - مخرب تازه شروع کار هکرها بوده و آن‌ها قصد داشته‌اند در ادامه حملاتی موسوم به BEC را ترتیب دهند. در این حملات هکرها از طرف کارمندان، مدیران ارشد یا شرکت‌های همکار، به کمپانی‌ها ایمیل ارسال کرده و با فریب - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - قربانی به انجام تراکنش‌های مربوط - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تاکستان استان زنجان - به کسب و کار، پول را به حساب خود واریز می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone