تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23898.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

از این پس فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرام را خودتان بسازید

از امروز همه می‌توانند برای اینستاگرام فیلترهای واقعیت افزوده بسازند. برای این منظور، فیسبوک دسترسی به ابزاری موسوم به Spark AR که برای خلق تجربیات واقعیت افزوده در تمامی محصولات این شرکت استفاده می‌شود را ...

از امروز همه می‌توانند برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - اینستاگرام فیلترهای واقعیت افزوده بسازند. برای این منظور، فیسبوک دسترسی به ابزاری موسوم به Spark AR که برای خلق تجربیات واقعیت افزوده در تمامی محصولات این شرکت استفاده می‌شود را از ساعاتی پیش برای اینستاگرامرها آزاد کرده است.

امکان ساخت افکت‌های واقعیت افزوده در اینستاگرام نخستین بار بهار امسال و در کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 فیسبوک مطرح - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - شد اما اخبار دیگر از غول شبکه‌های اجتماعی آن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - را به حاشیه بردند. از آن زمان تا امروز، Spark AR به شکل محدود، در قالب نسخه بتا و برای تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام عرضه شده بود اما حالا همه می‌توانند از نسخه بتای عمومی آن استفاده کنند.

برای مشاهده فیلترهای ساخته شده به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - دست کاربران، کافیست به انتهای نوار فیلترها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - در استوری‌ اینستاگرام سوایپ کرده و روی گزینه Browse More - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - Effects اشاره کنید. وقتی که خودتان آماده ساخت یک فیلتر جدید - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - بودید، کافیست نرم‌افزار رایگان Spark AR Studio را - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - مک او اس یا ویندوز از این لینک دانلود کنید. فیسبوک ادعا کرده که کار با این نرم‌افزار به شدت ساده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - است و بسیاری از کارها را می‌توان با کشیدن و رها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - کردن (درگ و دراپ) در آن پیش برد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران

همچنین اشتراک‌گذاری فیلترهای دست‌ساز هم هیچ گونه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - دشواری ندارد. اگر یک نفر فیلتر ساخته دست خودش را در استوری به اشتراک بگذارد، فالوورهای او نیز می‌توانند از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - آن فیلتر در استوری خود استفاده کنند و نفرات بعدی هم به همین شکل آن فیلتر را به کار بگیرند تا در میان کلیه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - کاربران فراگیر شود.

نکته خوب اینجاست که فیلترها می‌توانند دارای تگ باشند، در این صورت اگر فیلتری ساختید که در میان تعداد انبوهی از کاربران فراگیر شد خیالتان راحت است که همه شما را خالق آن فیلتر خواهند دانست.

در انتها بد نیست بدانید که فیسبوک نخستین شرکتی نیست که امکان ساخت فیلترهای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - واقعیت افزوده را به کاربرانش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - ارائه می‌کند. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - سال گذشته بود که اسنپ چت، اپلیکیشنی که اینستاگرام بسیاری از قابلیت‌هایش را از آن وام گرفته نیز سال گذشته دسترسی به ابزار Lens Studio خود - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر پل سفید استان مازندران - را برای کاربرانش آزاد کرد و چندی بعد محصولی به نام Lens Explorer منتشر نمود تا کاربران بتوانند فیلترهای واقعیت افزوده مورد علاقه‌‌شان را در آن بیابند.

در حال حاضر Spark AR برای اینستاگرام در مرحله بتا به سر می‌برد اما احتمالا به زودی به شکل نسخه پایدار و نهایی برای همگان منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone