🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41635.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چرا نباید هر درخواست ارتباطی را در لینکدین قبول کنیم؟

بسیاری از ما همواره به دلایل مختلف از جمله یافتن شغل جدید یا فرصت یک معامله تجاری، درخواست هایی که از سوی هر شخص ناشناسی به پروفایلمان در لینکدین ارسال می شود را می پذیریم. ...

بسیاری از ما همواره به دلایل مختلف از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جمله یافتن شغل جدید یا فرصت یک معامله تجاری، درخواست هایی که از سوی هر شخص ناشناسی به پروفایلمان در لینکدین ارسال می شود را می پذیریم. - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در ادامه توضیح می دهیم که چرا این کار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اشتباه است و حتی می تواند امنیت تان را به مخاطره بیندازد.

هکرها می توانند با ارسال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اسپم به ایمیل برای شما ایجاد مزاحمت کنند

ابتدا لازم است اشاره کنیم که لینکداین امکان مشاهده ایمیل شما را برای افراد لیست مخاطبانتان فراهم می کند. امروزه بسیاری از هکرها در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارند. اگر یکی از آنها به واسطه ارسال درخواست به شما، در لیست مخاطبانتان قرار گیرد، می تواند به واسطه اطلاعاتی که از علایق شما در این شبکه اجتماعی به دست آورده، به آدرس ایمیلتان پیام های اسپم ارسال کند؛ ولی این تنها بخشی از ماجراست. اتفاقات دیگر می تواند خطرناک تر از این باشند.

ممکن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است ایمیل فاش شده شما، مورد حمله لینک های فیشینگ قرار گیرد

آنها می توانند با ارسال لینک های فیشینگ سعی کنند شما را فریب داده و به یک وب سایت تقلبی هدایت کنند که در نتیجه آن اطلاعات مورد نیاز را از شما سرقت نمایند. هکرها همچنین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می توانند با ایمیل نمودن لینک یا فایل های آلوده به بد افزار، امنیتتان را به مخاطره بیندازند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

«پاول راکوِل» ( Paul Rockwell) مدیر واحد امنیت لینکدین در این باره - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می گوید:

«مهمترین کاری که کاربران لینکدین باید برای حفاظت از خود انجام دهند، این است که تنها درخواست های مطرح شده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از سوی افرادی که می شناسند یا افرادی که به واسطه ارتباطات مورد اعتماد، معرفی شده اند را قبول کنند».

لازم به ذکر است که مسئولین لینکدین همواره در جستجوی اکانت های تقلبی هستند و در صورت یافتن، آنها را معلق می کنند؛ ولی فراموش نکنیم که ممکن است اکانت های هکرهایی در این شبکه اجتماعی فعال باشند که از دید مسئولین آن پنهان مانده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone