🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42949.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت از ادغام قابلیت های بیکسبی با شبکه اجتماعی لینکدین خبر می دهد

کمپانی مایکروسافت به عنوان مالک لینکدین، به تازگی از ادغام دستیار صوتی هوشمند اختصاصی سامسونگ با شبکه اجتماعی حرفه ای خود خبر داده و اعلام کرده این همکاری، در راستای ارائه خدمات بهتر به کاربران ...

کمپانی مایکروسافت به عنوان مالک لینکدین، به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تازگی از ادغام دستیار صوتی هوشمند اختصاصی سامسونگ با شبکه اجتماعی حرفه ای خود خبر داده و اعلام کرده این همکاری، در راستای ارائه خدمات بهتر به کاربران صورت گرفته است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

با همگام سازی جدید، کاربران موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (که در حال حاضر تنها دستگاه های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مجهز به بیکسبی هستند) پیش از جلسات کاری، اطلاعاتی را درباره شرکت کنندگان در جلسه از قبیل ارتباطات مشترک و پیشینه فعالیت ها دریافت کرده و با دید بهتری وارد مذاکره خواهند شد.

با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سوایپ به راست در بیکسبی به تقویم لینکدین دسترسی خواهید یافت

علاوه بر این پس از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برقراری ارتباط میان دستیار هوشمند و حساب کاربری لینکدین، کاربران می توانند با سوایپ به راست در اپلیکیشن بیکسبی، تقویم لینکدین را برای اطلاع از قرار ملاقات های خود مشاهده کرده و بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن، از جدیدترین اخبار و اطلاعات حرفه ای آگاه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شوند.

همچنین لازم به اشاره است که حالا بیکسبی، فهرستی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از افرادی که پیش از این به صورت حضوری ملاقات کرده اید را نیز تهیه کرده، و برای تسهیل ارتباط - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ارسال پیام از آن استفاده می کند.

گفتنی است شبکه اجتماعی لینکدین پیش از این با کورتانا و سیری نیز همکاری کرده که در کورتانا، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای نمایش اطلاعات نیازی به نصب اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شبکه اجتماعی نیست و عملکردهای محدودی در اختیار کاربر قرار می گیرد، و ارتباط لینکدین با سیری نیز به ارسال پیام از طریق فرمان های صوتی خلاصه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ آیا طرفای بهارستان مهاباد سرویس کار تلویزیون ایکس ویژن دارید.
پاسخ: بله در بهارستان شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone