🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42945.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ال جی دعوتنامه رسمی مراسم رونمایی از V30 در 9 شهریور را منتشر کرد

کمپانی ال جی کمتر از یک ماه پیش دعوتنامه ای را برای رسانه ها ارسال کرد که به ساعت و تاریخ رونمایی از فبلت V30 اشاره داشت و حالا این شرکت کره ای با انتشار ...

کمپانی ال جی کمتر از یک ماه پیش دعوتنامه ای را برای رسانه ها ارسال کرد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که به ساعت و تاریخ رونمایی از فبلت V30 اشاره داشت و حالا این شرکت کره ای با انتشار رسمی دعوتنامه دیگری، مکان دقیق برگزاری مراسم را نیز اعلام کرده است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

دوربین V30 در کانون توجه مراسم رونمایی خواهد بود

همان طور که مشاهده می کنید، دعوتنامه مورد بحث نشان می دهد که مراسم رونمایی از V30 رأس ساعت 9 صبح - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - روز پنجشنبه 9 شهریور  در هتل «Maritim» برلین برگزار خواهد شد و با توجه به کلمات «نور، دوربین، حرکت» انتظار می رود که بخش قابل توجهی از زمان معرفی دستگاه، به توانایی های دوربین اختصاص یابد.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موجود، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - V30 از ماژول دوربین دوگانه ای بهره خواهد برد که یکی از لنزهای آن با گشودگی دیافراگم f/1.6، امکان ثبت تصاویر با کیفیتی را در نور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کم فراهم خواهد کرد.

همچنین پرچمدار جدید کره ای ها سنت سری V را کنار گذاشته و بدون نمایشگر ثانویه، به یک صفحه نمایش 6 اینچی OLED با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است.

گفتنی است طبق اعلام ال جی، مراسم رونمایی 100 دقیقه به طول می انجامد و علاقه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مندان می توانند این رویداد را به صورت آنلاین در فیسبوک و یوتوب تماشا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone