🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42948.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص سیاه زخم و مقابله با بیوتروریسم

پدیده «بیوتروریسم» یا استفاده از عوامل بیماری زا برای از پا درآوردن دشمنان، قدمت طولانی داشته و انسان ها از زمان روم باستان با روش های مختلف سعی در شیوع بیماری در میان نیروهای دشمن ...

پدیده «بیوتروریسم» یا استفاده از عوامل بیماری زا برای از پا درآوردن دشمنان، قدمت طولانی داشته و انسان ها از زمان روم باستان با روش های مختلف سعی در شیوع بیماری در میان نیروهای دشمن داشته - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اند.

سیاه زخم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در صورت عدم رسیدگی به موقع کشنده است

اما پس از جنگ های جهانی و به خصوص در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سال های اخیر، میکروب ها و عوامل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بیماری زای پیچیده و خطرناکی پا به عرصه گذاشته اند که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قادرند در مدت زمان اندکی قربانی را از پا دربیاورند. یکی از این موارد، بیماری «سیاه زخم» است که از طریق باکتری «Bacillus Anthracis» در بدن انسان ایجاد شده و در صورت عدم رسیدگی به موقع، بیمار را می کشد.

حال دانشمندان کره جنوبی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای مقابله با پدیده بیوتروریسم و تشخیص - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سریع سیاه زخم، روشی را ابداع کرده اند که با بهره گیری از هوش مصنوعی، باکتری مورد اشاره را در کمتر از یک ثانیه شناسایی کرده و می تواند جان بسیاری از افراد را نجات دهد.

در روش جدید، تیم تحقیقاتی از ابزاری به اسم «میکروسکوپ هولوگرافیک» استفاده کرده که قادر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است علاوه بر تشخیص شدت نور منعکس شده از سطح اجسام، جهت انتشار نور را نیز شناسایی کند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که در ابعاد میکروبی، کمک شایانی به تشخیص - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - باکتری سیاه زخم از انواع مشابه و بی خطر خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پژوهشگران در ادامه، تصاویر میکروسکوپ را در اختیار هوش مصنوعی (مجهز به یک شبکه عصبی عمیق) قرار می دهند که قادر است با دقت 96 درصد، باکتری عامل سیاه زخم را از گونه های بسیار مشابه ولی کم خطرتر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تشخیص دهد.

البته لازم به ذکر است که روش جدید نسبت به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - روش های موجود، دقت کمتری دارد اما باید در نظر داشت که سریع ترین روش حاضر نیز برای شناسایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سیاه زخم به زمانی نزدیک به یک روز نیاز داشته که در مورد این بیماری، تفاوت میان مرگ و زندگی است.

طبق نظر محققان کره ای روش جدید تا زمانی که به دقت کافی دست پیدا کند، به عنوان یک راهکار سریع و اولیه برای شناسایی سیاه زخم در موارد مشکوک (مانند پودرهای سفیدی که در سال 2001 در پاکت های نامه به دست اعضای کنگره آمریکا رسیده بود) به کار گرفته شده و سپس می توان نتایج آن را با روش های دیگر تأیید نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone