🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42947.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دانلود کنید: تصاویر پس زمینه گلکسی نوت ۸

اعضای انجمن اینترنتی SamsungVN ساعاتی پیش تصاویری در این فروم منتشر کرده اند که احتمالا والپیپرهای رسمی اسمارت فون بزرگ بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۸ باشند. تعداد این والپیپرها به 13 مورد می رسد ...

اعضای انجمن اینترنتی SamsungVN ساعاتی پیش تصاویری در این فروم منتشر کرده اند که احتمالا والپیپرهای رسمی اسمارت فون بزرگ بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۸ باشند. تعداد این والپیپرها به 13 مورد می رسد که 9 تای آن ها تصاویر خاص و منحصر به فرد و 4 مورد دیگر فقط میکس ساده ای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از رنگ ها هستند.

تمامی این والپیپرها رزولوشنی برابر با 2560 در 2560 پیکسل دارند که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - احتمالا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از تصاویر اریجینال اندکی کوچکتر باشند، چرا که انتظار می رود گلکسی نوت ۸ از رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل پشتیبانی به عمل بیاورد. برای همین منبع خبر حدس می زند که رزولوشن کامل والپیپرهای گلکسی نوت ۸ برابر با 2960 در 2960 پیکسل خواهد بود.

شاید برایتان سوال باشد که چرا این والپیپرها به شکل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مربع هستند؟ دلیل این است وقتی در رابط کاربری موبایل های سامسونگ به راست و چپ سوایپ می کنید والپیپر هم به همان نسبت جابجا می شود. به همین خاطر دستگاه نیاز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به تصویری دارد که برای جابجا شدن با سوایپ در صفحه به قدر کافی عریض باشد.

در ادامه می توانید این 13 والپیپر را مشاهده نمایید. برای دانلود هر کدام هم کافیست که آن ها را با راست کلیک در یک تب جدید باز کنید.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone