تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44746.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

طراحی بسته بندی شکلات های نوتلا به یک الگوریتم سپرده شد

کمپانی «فریرو - Ferrero» که احتمالاً بیش از هر چیز به خاطر تولید محصولاتی نظیر شکلات های کیندر و نوتلا شناخته می شود، اخیراً وارد همکاری تازه ای با موسسه تبلیغاتی ایتالیایی Ogilvy & Mather ...

کمپانی «فریرو - Ferrero» که احتمالاً بیش از هر چیز به خاطر تولید محصولاتی نظیر شکلات های کیندر و نوتلا شناخته می شود، اخیراً وارد همکاری تازه ای با موسسه تبلیغاتی ایتالیایی Ogilvy & Mather شده تا به شیوه ای نوین، مردم را بیش از پیش به خرید شکلات های نوتلا ترغیب کند.

ایده آنها چیست؟ سپردن طراحی بسته بندی شکلات های نوتلا به نوعی الگوریتم منحصر به فرد. کمپانی تبلیغاتی مورد اشاره، پایگاه داده و الگوهایی که به نظر فریرو با برند نوتلا سازگاری دارند را در اختیار نرم افزار خود قرار داده است و سپس، الگوریتم مورد - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشاره، 7 میلیون شیشه نوتلا با طراحی منحصر به فرد تولید کرده که در سراسر ایتالیا به فروش خواهند رسید.

تصاویر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برخی از این طراحی ها، در پایین قابل مشاهده است. مسلماً از نظر زیبایی شناختی، تمام این طرح ها بسیار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چشم نواز هستند. ناگفته نماند که این پروژه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در ابعاد محدود و تنها همین یک بار انجام شده است، اما باز هم نرم افزار Ogilvy & Mather به خوبی از پس مسئولیت خود برآمده و احتمالاً فریرو به زودی از فروش بالای شکلات های لذیذ خود رضایت کافی را خواهد داشت.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone