🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23338.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بلاروس اولین کشوری که پشتیبانی از پروتکل IPv6 را اجباری می‌کند

بلاروس به اولین کشوری در دنیا تبدیل شد که پشتیبانی از جدیدترین نسخه پروتکل اینترنت یا به اختصار IPv6 را برای ارائه دهندگان اینترنت در این کشور ضروری می کند. طبق قانون، از اول ژانویه ...

بلاروس - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - به اولین کشوری در دنیا تبدیل شد که پشتیبانی از جدیدترین نسخه پروتکل اینترنت یا به اختصار IPv6 را برای ارائه دهندگان اینترنت در این کشور ضروری می کند.

طبق قانون، از اول ژانویه سال 2020 تمامی سرویس دهندگان اینترنت در بلاروس باید در شبکه های خود پشتیبانی از پروتکل IPv6 را لحاظ کرده و آدرس IPv6 را نیز به تمامی مشتریان اختصاص دهند. این قانون توسط «الکساندر لوکاشنکو» (Alexander Lukashenko) رییس جمهور بلاروس در تاریخ 18 سپتامبر (27 شهریور) تصویب شده است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس
«مینسک» پایتخت بلاروس 1.9 میلیون نفر جمعیت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - دارد

در حال حاضر به طور میانگین 15 درصد از ارائه دهندگان اینترنت در بلاروس از پروتکل IPv6 استفاده می کنند که از 29 درصد متوسط جهانی کمتر است. البته نرخ مهاجرت به این پروتکل در آزمایشات اخیر ارائه دهندگان اینترنت در این کشور به طور ناگهانی به بالای 30 درصد افزایش پیدا کرد.

با شروع سال جدید میلادی و پشتیبانی ارائه دهندگان محلی از پروتکل IPv6، پیش بینی می شود مهاجرت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - به پروتکل IPv6 افزایش - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - پیدا کند.

با اینکه بلاروس در شرق اروپا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - واقع شده و یکی از کشورهای بلوک شرق محسوب می شود، یکی از جدیدترین و به روز ترین زیرساخت های اینترنت را در قاره سبز داشته و ارائه دهندگان اینترنت از مدت ها قبل در حال آزمایش پروتکل IPv6 هستند.

بعد از فعال کردن پروتکل IPv6 به مشتریان در بلاروس، هر دو آدرس اینترنتی IPv4 و IPv6 به آنها تعلق گرفته و در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - صورت امکان کانکشن ها تماماً روی پروتکل جدیدتر انجام خواهند شد.

پروتکل IPv6 سال 2017 به طور رسمی به عنوان استاندارد اینترنت معرفی شد و قرار است جانشین پروتکل قدیمی IPv4 شود. پروتکل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - IPv4 از آدرس های 32 بیتی استفاده کرده و ظرفیت 4 میلیارد آدرس آن در حال پر شدن است. به همین دلیل ارائه دهندگان اینترنت در سراسر دنیا در حال مهاجرت به پروتکل IPv6 هستند که از آدرس های 128 بیتی استفاده کرده و امنیت بیشتری دارد.

در کشور ایران نیز ایرانسل دی ما 96 از پروتکل IPv6 در ایران بهره برداری تجاری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذرچهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وقت بخیر آیا جسارتا طرفای بهارستان مرودشت سرویس کار تلویزیون ایکس ویژن دارید؟
پاسخ: بله در بهارستان شهر مرودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone