🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23339.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام تجارت با هواوی را از سر گرفت

از زمانی که هواوی در لیست سیاه دولت آمریکا قرار گرفت، برخی از شرکای اصلی آن نظیر کوالکام با چالش‌های فراوانی برای همکاری با این شرکت رو به رو شده‌اند. حالا در بیانیه‌ای جدید مدیر ...

از زمانی که هواوی در لیست سیاه دولت آمریکا قرار گرفت، برخی از شرکای اصلی آن نظیر کوالکام با چالش‌های فراوانی برای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان - همکاری با این شرکت رو به رو شده‌اند. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان - حالا در بیانیه‌ای جدید مدیر عامل کوالکام «استیو مالنکف» تایید کرده که شرکت آن‌ها تجارت با هواوی را از سر گرفته است.

بر اساس گفته‌های مالنکف کوالکام همچنین به دنبال راهی برای تثبیت طولانی مدت قراردادهای تأمین با هواوی است اما هنوز مشخص نیست که چه قطعاتی به این شرکت فروخته خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان

دو ماه پیش وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد که برای شرکت‌هایی که قصد دارند تجارت خود را با هواوی ادامه دهند لایسنس اختصاصی صادر می‌کند. یکی از دلایل اصلی تأکید روی چنین موضوعی این بوده که کمپانی‌های آمریکایی تنها اجازه فروش قطعات متداول را به هواوی خواهند داشت که شامل چیپست‌های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان - موبایل نیز می‌شود.

ماه گذشته نیز لایسنس تجاری موقت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان - هواوی به مدت 90 روز تمدید شد تا در این مدت قادر به ادامه تجارت با کمپانی‌های آمریکایی باشد. گزارشاتی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهند که تا به حال بیش از 130 کمپانی آمریکایی برای دریافت لایسنس اختصاصی تجارت با هواوی اقدام کرده‌اند.

با اینکه هواوی چیپست‌های موبایل هم تولید می‌کند اما این شرکت همچنان به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان - چیپ‌های کوالکام برای استفاده در برخی از دستگاه‌هایش وابسته است. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان - گزارش شده که تنها در سال 2018 هواوی حدود 11 میلیارد دلار برای تجارت با کمپانی‌های آمریکایی از جمله کوالکام، اینتل و میکرون هزینه کرده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گیلان استان گیلان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone