🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15974.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال احتمالا به مک‌های مجهز به اپل M1 می‌آید

مک‌های مجهز به چیپ اپل M1 قادر به پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال (eGPU) نیستند، اما شاید این مشکل در آینده نزدیک برطرف شود. این محصولات می‌توانند کارت گرافیک اکسترنال متصل را شناسایی کنند، اما کار ...

مک‌های مجهز به چیپ اپل M1 قادر به پشتیبانی از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - کارت گرافیک اکسترنال (eGPU) نیستند، اما شاید این مشکل در آینده نزدیک برطرف شود. این محصولات می‌توانند کارت گرافیک اکسترنال متصل را شناسایی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - کنند، اما کار خاصی انجام نمی‌دهند.

اپل در گذشته نه چندان دور از چیپ M1 به همراه محصولات مجهز به آن یعنی مک مینی، مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی رونمایی کرد. این تراشه از گرافیک مجتمع بهره - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - می‌برد، اما نمی‌تواند از کارت گرافیک اکسترنال پشتیبانی کند. با توجه به این موضوع، کاربران نمی‌توانند به قدرت گرافیکی بالایی توسط این محصولات دست پیدا کنند.

با وجود چنین موضوعی، یک آزمایش جدید امیدها برای پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - این محصولات از کارت گرافیک اکسترنال را زنده نگه می‌دارد. در حالی که محصولات مجهز به چیپ اپل M1 به صورت رسمی از eGPU پشتیبانی نمی‌کنند، قادر به شناسایی آن هستند.

با اتصال مانیتور «پرو دیسپلی XDR» به کارت گرافیک اکسترنال «Blackmagic» با پورت تاندربولت ۳، این eGPU توسط مک شناسایی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - می‌شود. این نمایشگر با مک بوک پرو بدون هیچ مشکلی ارتباط برقرار می‌کند و می‌تواند ویدیوها را پخش کند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران

طبق اعلام AppleInsider، کارت‌های گرافیک اکسترنال «Razer Core X» و «Sonnet eGFX Breakaway Box» به خوبی در macOS جدید شناسایی می‌شوند. علاوه بر این، کارت‌های گرافیک RX 590، رادئون VII و وگا ۶۴ نیز با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - چنین موضوعی روبه‌رو می‌شوند. با این حال مانیتورهایی که مستقیما به این محصولات متصل می‌شوند، هیچ کاری انجام نمی‌دهند.

دلیل اصلی عدم پشتیبانی از این کارت‌های گرافیک، عدم وجود درایور است. با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - وجود این موضوع، نحوه پیاده‌سازی تاندربولت یا PCI-E اکسترنال توسط اپل نیز می‌توانند در این زمینه نقش داشته باشند.

با توجه به شناسایی این کارت‌های گرافیک، این احتمال وجود دارد که در آینده اپل امکان پشتیبانی چیپ M1 از کارت گرافیک اکسترنال - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - را فراهم کند. شاید با عرضه یک بروزرسانی برای سیستم عامل macOS Big Sur یا نسل آینده چیپ‌های سری M - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نور استان مازندران - مشکل برطرف شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone